Clouseau ging toch ooit voor de winst?Mikken op de finale is goed genoeg, organisatie kost veel te veel.

Geef het toch gewoon op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clouseau ging toch ooit voor de winst?Mikken op de finale is goed genoeg, organisatie kost veel te veel.

Geen oude koeien uit de sloot halen hé. Wanneer was dat, eind jaren 80, met een live-orkest?Clouseau ging toch ooit voor de winst?
Geef het toch gewoon op
Da's ondertussen ook al 9 jaar geleden ...
Als je naar de jaren van Xandee, Sergio, Kate Ryan en Ishtar kijkt, om te zwijgen van Witloof Bay - mogen we nog ons pollekes kussen. Zijn de laatste jaren allemaal fatsoenlijke nummers, maar bvb Hooverphonic nam zichzelf te serieus en was geen ESC.
Mikken op de finale is goed genoeg, organisatie kost veel te veel.
Nuja, als je het ziet, het heeft elk jaar meer en meer weg van een LGBT-bijeenkomst met steeds slechtere muziek.3 posts naar boven scrollen en je weet het antwoord.Geen oude koeien uit de sloot halen hé. Wanneer was dat, eind jaren 80, met een live-orkest?
Helsinki 2024Ja we gaan dus naar Australie volgend jaar![]()

In Vlaanderen toch altijd een dik miljoen denk ik met maxima rond 1.5. Is toch een avondje entertainment. Van veel mensen toch een guilty pleasure ook al geven ze het niet toeDan vergeet je nog het beste dat België ooit gestuurd heeft:
Hoeveel volk zou er eigenlijk nog naar Eurovision kijken? Toen ik in de lagere school (10-15 jaar geleden) zat keek quasi iedereen die ik kende naar Eurovision. Als ik nu eens rondvraag zijn het alleen de queers die er nog warm voor lopen.Nuja, als je het ziet, het heeft elk jaar meer en meer weg van een LGBT-bijeenkomst met steeds slechtere muziek.
de eerste semi had rond de 500.000 , 2de en finale zullen wel meer halenIn Vlaanderen toch altijd een dik miljoen denk ik met maxima rond 1.5. Is toch een avondje entertainment. Van veel mensen toch een guilty pleasure ook al geven ze het niet toe
Twee verloren gelopen scouts ...Maar wth was Griekenland en Denemarken zeg...
Jammer dat Griekenland bv geen typisch Grieks nummer brengt . De meeste landen hebben echt wel betere muziek dan dat ze naar het Eurosong brengen .Maar wth was Griekenland en Denemarken zeg...
In Vlaanderen toch altijd een dik miljoen denk ik met maxima rond 1.5. Is toch een avondje entertainment. Van veel mensen toch een guilty pleasure ook al geven ze het niet toe

Geweldig nummer, maar er is toch nog een pareltje dat je niet mag vergetenDan vergeet je nog het beste dat België ooit gestuurd heeft: