Eurovision Song Contest 2024

Muzikaal vond ik het best een goede editie.

1. Zwitserland
2. Ierland
3. Kroatië

Had eigenlijk met alle drie kunnen leven als winnaar, al was Zwitserland toch het indrukwekkendst qua song en act.

Zwitserland terechte winnaar, was ook mijn favoriet. Met Kroatië of Frankrijk had ik ook zeker kunnen leven.

Blij dat het niet Israël is geworden, goed lied maar een overwinning was toch serieus bij de haren getrokken.

Ja dat nummer is zeer goed vind ik. Spijtig dat het weer allemaal gender-neutraal en gedoe moet zijn maar fantastisch nummer.

Ik kan wel leven met Zwitserland, goed nummer maar het doet me minder dan enkele andere inzendingen (Italie, Ierland, Frankrijk, Kroatie vooral) dus niet helemaal tevreden.

Jammer dat de jury weer wint ipv het publiek. Al 2 jaar op rij de 2e beter dan de 1e.

Ik kan wel leven met Zwitserland, goed nummer maar het doet me minder dan enkele andere inzendingen (Italie, Ierland, Frankrijk, Kroatie vooral) dus niet helemaal tevreden.

Jammer dat de jury weer wint ipv het publiek. Al 2 jaar op rij de 2e beter dan de 1e.
Idd , dat klopt niet vind ik. Laat het volk kiezen , alsof een 'jury' zoveel meer kent van muziek dan het gewone publiek. Die 50-50 klopt gewoon niet.

Zitten er dan zoveel joden/Israeli's overal verspreid om zo een aantal stemmen van het publiek te krijgen?

Voor Kroatië gestemd maar Zwitserland is meer dan terechte winnaar. Heel sterke song en zang.

Ja dat nummer is zeer goed vind ik. Spijtig dat het weer allemaal gender-neutraal en gedoe moet zijn maar fantastisch nummer.
Bedoel dat je denkt dat Zwitserland gewonnen is door het genderneutrale? Aangezien je zelf aangeeft dat het een zeer goed lied is? Of vind je het jammer dat de kandidaat gender neutraal is? :unsure:

Zitten er dan zoveel joden/Israeli's overal verspreid om zo een aantal stemmen van het publiek te krijgen?
Voor 15 euro koop je 20 stemmen... Er waren YouTube ads ingesproken door de kandidaat van Israël in de lokale taal in quasi heel Europa.

Terug
Bovenaan