Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moet je fier op zijnYes heb gekeken. Ken de Marc![]()

Toch een beetje zielig om steeds over zijn Junior te beginnen. Na 2x is de grap er af hoor MarcYes heb gekeken. Ken de Marc![]()

Toch een beetje zielig om steeds over zijn Junior te beginnen. Na 2x is de grap er af hoor Marc![]()

Gewoon een typische Hollander."Je hebt Marc en dan heb jehier Junior, maar soms is die een senior. HUEHUEHAHAHUEHUEHUE"
"Junior, heb je er zin in? Jazeuker. HUEHUEHAHAHUEHUE"
Ik weet niet waar te kruipen van de ongemakkelijkheid bij die scènes. Meer van dit aub.
't Is toch een Vlaming?Gewoon een typische Hollander.
Of hij woont toch iig in Vlaanderen.in Lommel geboren inderdaad! dacht ook Nederlander't Is toch een Vlaming?Of hij woont toch iig in Vlaanderen.
51 voor zo ver we kunnen zien nu he!Die Ellen heeft zich dus pas een jaar geleden laten ontmaagden en heeft er al 50 op de teller staan.
Het niveau van kandidaten wordt ook wel elk jaar lager he. Ik denk dat de meesten net slim genoeg zijn om niet in hun broek te kakken.

Ik herkende ze niet, wat heeft die allemaal laten doen seg :-sAha Megan koekerond erbij nu![]()