Exchanges

@LL_ST@RR

Member
Welke exchange zou ik best gebruiken(of kan ik gebruiken in Belgie) En die dus USDT naar euro omzet en naar mijn bank overschrijft^^
Ik heb binance staan maar ik kan dus geen euro deposit doen via sepa ( er zijn 3 verscillende sepa's , 1 sepa is credited als usdt, 1sepa werkt totaal niet , de laatste is geverifieerd via kaart en al en toch lukt de deposit niet als EURO dus)
Zolang ik geen euro deposit kan doen durf ik geen fiat te doen omdat dit over dezelfde rekening trouwens gaat !!! is nog niet voor direct maar in de toekomst !!

what what now? :unsure:

Alsik denk te begrijpen wat je bedoelt: coinbase. USDC ipv USDT kopen is kosteloos

what what now? :unsure:

Alsik denk te begrijpen wat je bedoelt: coinbase. USDC ipv USDT kopen is kosteloos
ik koop geen usdt maar verdien usdt en die usdt moet dus naar mijn bankrekening komen,alleen weet ik nog niet hoe ^^via exchange jah idd...welke ??

kies eentje.

Care to elaborate hoe je USDT 'verdient'? ik heb al veel mensen weten 'verdienen' die blindelings in een investeringsfraude lopen.
eigenlijk is het anders :) ik verdien eth die omgeruild word naar usdt, die usdt zit in men wallet en die moet ooit naar eigen rekening dus komen.
Exchanges genoeg,maar die moet wel in BE goedgekeurd zijn en USDT naar euro uitbetalen naar mijn bankrekening dus !!!!
Binance de grootste ... krijg nog geen storting door van euro en mijn rekeningnummer is verified ?? Deposit Failed ( why ffs ? ) Dus als da al niet lukt ga ik zeker geen usdt naar men rekeningnummer kunnen transfereren !

Laatst bewerkt:
De zoveelste die gratis geld verdient :cool:

Ik wens je oprecht veel succes en hopelijk laat je je niet foppen, zoals een hele hoop die je zijn voorgegaan en alles kwijt zijn.

Gratis zou ik niet durven zeggen ^^ Mijn fundsen worden gebruikt waar ik interest op krijg in de vorm van ETH of BTC die ik dan weer inruil voor USDT. Alle winst zit al in de wallet !

Gratis zou ik niet durven zeggen ^^ Mijn fundsen worden gebruikt waar ik interest op krijg in de vorm van ETH of BTC die ik dan weer inruil voor USDT. Alle winst zit al in de wallet !
Dat is de manier waarop heel veel mensen hun crypto verloren zijn de afgelopen jaren (Celsius, BlockFi, FTX, Haru, Hodlnaut, Vauld, ...).
Wees er dus toch maar voorzichtig mee. Met je winst ben je niet veel als dat maar een fractie is van je funds.

Terug
Bovenaan