F1 2021

F1 2021

Is dit eigenlijk een aanrader of zijn er andere en betere binnen het race genre op de PS5? Is het enigszins deftig online (of is het weer wreckfest)? Merk dat de meningen van reviewers heel erg uit mekaar liggen.
En als't niet perse F1 moet zijn, andere aanraders?
De kleinste kans op een online wreckfest zal je hebben bij Assetto Corsa Competizione. Maar het blijft online dus er zijn altijd wel sjarels die niet weten wat ze doen...

league reacer trofee is gefixed met patch 1.06

je moet wel 1 race rijden en daarna krijg je de trofee als je terug in de lobby bent

In November pas. 4 maand na de release hebben we dus het enige nieuwe circuit van het 2021 seizoen. Als het op't van de maand is, is dat seizoen nog eens bijna gedaan ook.

Ps5 geïnstalleerd en f1 opgestart,

In Bahrein, ik neem aan dat het niet normaal is dat ik echt strepen heb van de lichten tijdens de avondsessies..

Nochtans, nieuwe oled tv ( LG B1 ).. nog iemand dit voor ?

Ik kan ook geen hdr instellen want tv zou dit niet herkennen maar volgens specs moet er HDR op tv mogelijk zijn.

Help :)

Edit ; denk de oorzaak gevonden te hebben , mijn hdmi 2.1 loopt nog over mijn 10j oude home cinema systeem, best rechtstreeks aansluiten?

Laatst bewerkt:
Had de game voor kerst gekregen voor m'n nieuwe PS5, maar ben eigenlijk een PC sim racer.
Best wennen aan die haptic triggers. Eenmaal dat je het gewoon bent, denk ik wel dat het een grote hulp is.
Je voelt namelijk heel makkelijk wanneer je de banden locken.

Ik ben wat aan het online racen begonnen, de kans op een cleane race bestaat niet zeker? Elke eerste bocht ambras, iemand clean voorbij gaan gaat niet of ze rammen je van de baan. Maar het blijft wel leuk op 1 of andere manier.

Ik ben wat aan het online racen begonnen, de kans op een cleane race bestaat niet zeker? Elke eerste bocht ambras, iemand clean voorbij gaan gaat niet of ze rammen je van de baan. Maar het blijft wel leuk op 1 of andere manier.

Zorgen dat je op de pole staat é :music:

Alhoewel dat ook geen garantie is om ongehavend door de eerste bocht te geraken.

3 pogingen gedaan en drie keer keihard gekloot geweest.

Keihard brakechecken onder safetycar. Iemand die onder virtuele safetycar keihard in mijn flank mag rijden en ik krijg er 5 seconden penalty voor. Laatste race ga ik iemand voorbij en de volgende remzone blijft die gewoon gasgeven en vlamt keihard in mijn achterkant.

3 pogingen gedaan en drie keer keihard gekloot geweest.

Keihard brakechecken onder safetycar. Iemand die onder virtuele safetycar keihard in mijn flank mag rijden en ik krijg er 5 seconden penalty voor. Laatste race ga ik iemand voorbij en de volgende remzone blijft die gewoon gasgeven en vlamt keihard in mijn achterkant.
Als je deftig wilt racen, raad ik aan een league te zoeken. Deze races zijn meestal toch iets serieuzer en beschikbaar voor alle niveau's zolang je clean kan rijden.

Na wat klooien met de controller-settings heb ik iets deftig gevonden. Rijdt veel nicer dan standaard.
Uit mijn hoofd heb ik
- steering linearity op 25
- gas/brake linearity op 50

Terug
Bovenaan