D
Deleted member 14
Guest
WRC 9, of op de 10 wachten.En als't niet perse F1 moet zijn, andere aanraders?
enorm van genoten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WRC 9, of op de 10 wachten.En als't niet perse F1 moet zijn, andere aanraders?
Is dit eigenlijk een aanrader of zijn er andere en betere binnen het race genre op de PS5? Is het enigszins deftig online (of is het weer wreckfest)? Merk dat de meningen van reviewers heel erg uit mekaar liggen.
De kleinste kans op een online wreckfest zal je hebben bij Assetto Corsa Competizione. Maar het blijft online dus er zijn altijd wel sjarels die niet weten wat ze doen...En als't niet perse F1 moet zijn, andere aanraders?

Ik ook hoor, speelde vroeger veel GT maar das al lang geleden.Ik ben nog een beginner, maar wil het wel eens proberen.
PSN: fcberke
Ik ben wat aan het online racen begonnen, de kans op een cleane race bestaat niet zeker? Elke eerste bocht ambras, iemand clean voorbij gaan gaat niet of ze rammen je van de baan. Maar het blijft wel leuk op 1 of andere manier.

Als je deftig wilt racen, raad ik aan een league te zoeken. Deze races zijn meestal toch iets serieuzer en beschikbaar voor alle niveau's zolang je clean kan rijden.3 pogingen gedaan en drie keer keihard gekloot geweest.
Keihard brakechecken onder safetycar. Iemand die onder virtuele safetycar keihard in mijn flank mag rijden en ik krijg er 5 seconden penalty voor. Laatste race ga ik iemand voorbij en de volgende remzone blijft die gewoon gasgeven en vlamt keihard in mijn achterkant.
Na wat klooien met de controller-settings heb ik iets deftig gevonden. Rijdt veel nicer dan standaard.
Uit mijn hoofd heb ik
- steering linearity op 25
- gas/brake linearity op 50