Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rij met een stuur maar ben eigenlijk nog wat aan het prutsen met de instellingen omdat sommige bochten(Monaco) echt te scherp zijn momenteel.
. In Imola met relatief verse mediums, op 8 ronden van het einde binnengehaald voor softs, voor de SC. telkens lag hij dus op kop, maar hij finishte 8ste. voor de rest heeft hij een 2de plaats en een zege gehaald)Derde seizoen in My Team, na 5 GP's:
ik heb alle development op PU na volledig gemaxt. PU moet nog efkes wachten, want heb niet genoeg geld om de vereiste fabrieksupgrade uit te voeren. ik heb met voorsprong de beste wagen nu ook. mijn 2de piloot is David Coulthard, beste piloot op de grid. (het team heeft hem al 2 zeges gekost met tactische blunders: in China bvb hem nog binnenhalen voor hards, terwijl het al een paar ronden aan het regenen was. 2 ronden later waren inters nodig. op het einde nog 2 stints van telkens 4 ronden softs. In Imola met relatief verse mediums, op 8 ronden van het einde binnengehaald voor softs, voor de SC. telkens lag hij dus op kop, maar hij finishte 8ste. voor de rest heeft hij een 2de plaats en een zege gehaald)
is dat nu een gedacht van mij, of is het wel héél simpel zo? het is niet alsof mijn difficulty zo staat, dat ik elke race iedereen naar huis rijd. in tegendeel, ik heb zelf nog maar 1x gewonnen, ik denk dat ik de eerste 2 seizoenen nauwelijks 10x punten heb gepakt.
Eind vorig seizoen kon ik zelfs gemakkelijke resource punten sparen, want mijn fabrieken waren niet mee geëvolueerd wegens geld gebrek (ik heb niet eens 4 minor sponsors)
My Team career zou 10 seizoenen moeten zijn, maar aan dit tempo heb ik alles al gewonnen na dit seizoen. of ik pak Senna voor volgend seizoen, dan komt het dan wel.
ja, maar da's het probleem dus niet he. ikzelf wordt geen kampioen. mijn teammate rijdt gewoon altijd vooraan, behalve domme tactieken.
terwijl alles maar average is, en hij zelf maar een average basis score is, die hem door mijn average facilities de beste piloot op de grid maken.

Ik heb het vroeger gevolgd, en ben het vorig jaar opnieuw beginnen volgen. Dus de regels daar heb ik nog wat studeer werk aan. Het game helpt alleszins.volg je F1? als je wat F1 kent, zullen de penalty's niet meer zo onduidelijk zijn. onterecht en onfair, dat dan weer wel
ik denk dat als uw motor in het rood staat, en je daardoor moet opgeven, het vrij duidelijk is dat je een nieuwe motor gaat moeten steken, ja. eigenlijk zou je dat al moeten doen als het onderdeel in het oranje staat, tbh.