Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KloptDie Krondor boeken waren (de eerste dan toch) ook geschreven als een game en dat valt enorm hard op.
Ik heb het eerste boek gelezen (vorig jaar ergens), en vond het wel genietbaar. Ik ben alleszins van plan om ook de rest van de trilogie te lezen.ik ben recent begonnen met de Daevabad trilogie van SA Chakraborty. Meningen hierover? Want ik heb het wat moeilijk met de romancy YA toon in de hoofdstukken met het vrouwelijk hoofdpersonage.
Ik heb City of Brass gelezen en dat vond ik best wel goed met een originele setting. Leuke personages met ook een goed uitgewerkte politieke verhaallijn. Maar je hebt wel gelijk dat de romantiek in het verhaal nogal knullig overkomt.ik ben recent begonnen met de Daevabad trilogie van SA Chakraborty. Meningen hierover? Want ik heb het wat moeilijk met de romancy YA toon in de hoofdstukken met het vrouwelijk hoofdpersonage.
update (van een maand terug)Geen idee om ze als e-boek aan te kopen? Scheelt vaak in de prijs.
Doet me er trouwens aan denken, voor de fans, Broken Binding (een uitgeverij van luxe edities) is een luxe editie van de Malazan-reeks aan het voorbereiden voor 2024. Begin maar al te sparen, prijs zal waarschijnlijk rond de 400 euro liggen.
Edit: via humblebundle kan je alle Steven Erikson e-books kopen voor maar 17 euro:

) van Sanderson, zit er opnieuw een Secret Project bij. "A new full-length novel. At the moment, all we will say about this is that if you are a fan of the Cosmere, you’ll want to read this book."Dat waren er uiteindelijk dus 5Brandon Sanderson is toch gek productief.
Ik heb de vorige 4 secret projects nog niet gelezen ook heb ik ze allemaal. Ik vergeet ze ook steeds aangezien ik er als e-book heb en ze dus niet in mijn kast staan.
Ik loop ook hopeloos achter met Stormlight archive![]()
. Als extra verrassing heeft hij nog Long Chills and Case Dough vrijgegeven, een noir detective sci-fi novelle, geschreven nog voor de publicatie van zijn allereerste boek. Die moet ik zelf nog lezen.
Ik ga het uitlezen sowieso, maar toch een beetje met tegenzin..
. Als ik het beu ben of het niet leuk meer vind, spendeer ik er geen tijd meer aan. Er zijn veel te veel boeken om iets te lezen dat ik niet leuk vind.