FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pronostiek van hoe de wagens zich verhouden:

Code:
Mercedes
Red Bull
...
McLaren, Alpine
Aston Martin
Ferrari, Alpha Tauri
...
Alfa Romeo
Williams
Haas

Da's gewoon het lijstje van vorig seizoen :)
Ja, met de beperkte upgrades die ze konden doen gaan er ook geen landslides zijn hé.
Heb enkel het gevoel dat Renault iets beter gaat doen dan vorig jaar. Haas wordt de backmarker en Williams schuift een plekje vooruit.
Red Bull gaat volgens mij een pak dichter bij Mercedes zitten, maar nog niet op hetzelfde niveau. Daar achter zal nog weel een gat van een paar tienden zitten.

Naar het schijnt is de Ferrari PU wel een goede upgrade tov vorig jaar. Ik zou ze niet helemaal onderaan het middenveld zetten.

Naar het schijnt is de Ferrari PU wel een goede upgrade tov vorig jaar. Ik zou ze niet helemaal onderaan het middenveld zetten.
Ze zullen wel vooruit gaan ja, maar de andere in het middenveld zijn ook geen pannenkoeken hé.

Mja tis ieder jaar het zelfde liedje met Mercedes

Mercedes lapped normaal wel als een metronoom in testing, bijna altijd meeste aantal rondjes en nauwelijks issues. Dat was voorbije test toch wel even anders.

Snelheid zal er vast nog wel zijn, maar ze zullen zich toch ergens wel vragen stellen rond de betrouwbaarheid. Temeer daar ook AM 2 motorproblemen gehad heeft.

Hamilton ook een paar keer gespind omdat de achterkant te instabiel was. Zou mij een kriek lachen als hij de nieuwe Vettel zou worden en de helft vd gp's achterstevoren komt te staan :ROFLMAO:

Ja, Mercedes toch wel uitermate zwak in deze testen, en veel ‘problemen’. Zelf al wil je u niet blootgeven, dit wil je toch ook niet doen denk ik.

Ja, Mercedes toch wel uitermate zwak in deze testen, en veel ‘problemen’. Zelf al wil je u niet blootgeven, dit wil je toch ook niet doen denk ik.

Die nieuwe vloerregels zullen veel nadeliger uitdraaien voor de low rake designs van Mercedes en AMR. Mercedes kennende zullen ze tegen de GP wel weten wat ze aan de afstelling moeten veranderen om hem stabieler te maken, maar de vraag is of ze er veel snelheid zullen moeten bij laten...

Ik ga dit jaar voor het eerst meespelen. Enige tips voor een beginner? :help:

als de Free Pratice bezig is kijken naar de tijden en wie top is. En een wissel indien nodig. Normaal sluit het voor de Q, dan komt er een slotje op uw team. (vorig seizoen toch)
in theorie moet je sowieso een Mercedes erin zetten. Al zijn die duur, behalve Bottas en die pakt ook altijd zijn puntjes.

Voor de rest de ideale combinatie vinden

What is new:
Game Rules

En niet vergeten, elke race bij te houden

Bij Mercedes en het copy geval hadden ze een balans die goed was. Maar door een stuk van de vloer weg te nemen ligt de balans nu naar voren.
Als ze dit bijregelen is het weer +1sec al de rest.

Ze zijn wel ambitieus: ze verwachten een gemiddelde snelheid van 250km/u

Monza is 264, Spa is 237.
Dit circuit ziet er mij toch een pak technischer uit

Ze zijn wel ambitieus: ze verwachten een gemiddelde snelheid van 250km/u

Monza is 264, Spa is 237.
Dit circuit ziet er mij toch een pak technischer uit
Technisch is het precies wel ja, maar er lijken wel maar 3 trage bochten (de 2 uiteinden, en de chicane na start/finish) te zijn op meer dan 6 km uiteindelijk. De rest is eigenlijk een vloeiende combinatie van rechte stukken en middelmatige tot snelle bochten.

De 3 DRS zones achter elkaar zouden nog wel interessant kunnen zijn: inhalen bij de eerste, teruggepakt worden bij de tweede om weer in te halen bij de 3e :). Al zal die eerste DRS zone misschien meer dienen om de achterstand opgelopen in de snelle bochtencombinaties terug wat te kunnen inlopen, en niet om effectief al in te halen.

Ik vond de eerste aflevering maar mager, is aan het beteren nu op het eerste zicht (aflevering 3).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan