[DZM]Gorak
Active member
Ongeveer even snel als Ferrari 4de of 5de snelsteEn waar gaan we de Aston Martin klasseren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeveer even snel als Ferrari 4de of 5de snelsteEn waar gaan we de Aston Martin klasseren?
Ja, met de beperkte upgrades die ze konden doen gaan er ook geen landslides zijn hé.Da's gewoon het lijstje van vorig seizoen![]()
Ze zullen wel vooruit gaan ja, maar de andere in het middenveld zijn ook geen pannenkoeken hé.Naar het schijnt is de Ferrari PU wel een goede upgrade tov vorig jaar. Ik zou ze niet helemaal onderaan het middenveld zetten.
Mja tis ieder jaar het zelfde liedje met Mercedes
Ik ga dit jaar voor het eerst meespelen. Enige tips voor een beginner?grr, ik ben hier weer mijn Fantasy door de tests door elkaar aant smijten![]()

Ja, Mercedes toch wel uitermate zwak in deze testen, en veel ‘problemen’. Zelf al wil je u niet blootgeven, dit wil je toch ook niet doen denk ik.
Ik ga dit jaar voor het eerst meespelen. Enige tips voor een beginner?![]()
Technisch is het precies wel ja, maar er lijken wel maar 3 trage bochten (de 2 uiteinden, en de chicane na start/finish) te zijn op meer dan 6 km uiteindelijk. De rest is eigenlijk een vloeiende combinatie van rechte stukken en middelmatige tot snelle bochten.Ze zijn wel ambitieus: ze verwachten een gemiddelde snelheid van 250km/u
Monza is 264, Spa is 237.
Dit circuit ziet er mij toch een pak technischer uit
. Al zal die eerste DRS zone misschien meer dienen om de achterstand opgelopen in de snelle bochtencombinaties terug wat te kunnen inlopen, en niet om effectief al in te halen.
drive to survive S03. Eerste ep reeds bekeken ^^