FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eventjes gezocht maar niet direct een antwoord gevonden, hoe kan ik dit legaal bekijken via mijn ipad ?

EDIT: erover gelezen, zie nu op tipik ? Nog opties in onze moedertaal of Engels ?

Abonnement nemen op F1 TV Pro. Ze hebben een app met verschillende camera's, talen (Nederlands is wel vanuit Nederland), ...
Voor 1 maand betaal je 7,99, dus dan kan je opzeggen na deze wedstrijd. Of natuurlijk gewoon voor het jaarlijkse abonnement gaan, zodat je volgende seizoen ook alles kan bekijken :)

Niet dat ik fan ben van Mazepin, maar die Haas is niet makkelijk om te besturen en om daar nu een onervaren rijder in te zetten (Pietro Fittipaldi?) zonder een meter ervaring in die wagen is ronduit gevaarlijk. Kan zichzelf in de muur zetten en/of een SC veroorzaken die invloed kan hebben op de frontrunners. Nope

Abonnement nemen op F1 TV Pro. Ze hebben een app met verschillende camera's, talen (Nederlands is wel vanuit Nederland), ...
Voor 1 maand betaal je 7,99, dus dan kan je opzeggen na deze wedstrijd. Of natuurlijk gewoon voor het jaarlijkse abonnement gaan, zodat je volgende seizoen ook alles kan bekijken :)
Thanks !

Niet dat ik fan ben van Mazepin, maar die Haas is niet makkelijk om te besturen en om daar nu een onervaren rijder in te zetten (Pietro Fittipaldi?) zonder een meter ervaring in die wagen is ronduit gevaarlijk. Kan zichzelf in de muur zetten en/of een SC veroorzaken die invloed kan hebben op de frontrunners. Nope
Mag die wel rijden?
Vervanger moet toch aan 1 van de FP’s of Q meegedaan hebben, en die heeft Mazepin zelf gereden?

Ik ben benieuwd naar strategie vandaag.
Rode banden overhitten gemakkelijk als je hebt gezien naar Q.

Beide RB rijden op rode band en Mec op de gele.

Tis spannend na zoveel jaren. En beide starten verschillende strategie.
Jammer dat ik niet live kan kijken.

Mag die wel rijden?
Vervanger moet toch aan 1 van de FP’s of Q meegedaan hebben, en die heeft Mazepin zelf gereden?
Nope, is deze ochtend vroeg al bekend gemaakt dat dat niet mogelijk is. Maar heeft vorig jaar wel 2 races gereden ter vervanging van Grosjean, dus was wsl eerste keus geweest als ie gisteren op zijn minst quali had gereden

Jep zo kijk ik ook. Vind het best goedkoop voor wat je ervoor terugkrijgt. Het is 65 EUR per jaar. Met 23 races volgend jaar zit je dan rond 3 EUR per race weekend.

Er was deze week ergens een korting van 25% op een jaarabonnement met de code F1GAME25. Ik weet niet of ze nu nog werkt. Anders net voor het seizoen geven ze ook gebruikelijk 25% voor 1 jaar.

Ik ben benieuwd naar strategie vandaag.
Rode banden overhitten gemakkelijk als je hebt gezien naar Q.

Beide RB rijden op rode band en Mec op de gele.

Tis spannend na zoveel jaren. En beide starten verschillende strategie.
Jammer dat ik niet live kan kijken.
1 stopper medium naar hard of soft naar hard is even snel.

Naar HLN gaan en int groot al F1 nieuws. De eerste keer dat ik zo iets zie.
The hype is real.
Ik ben er klaar voor. Buikje vol, dekentje ligt klaar. Nu hopen op een goei race.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan