FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke divebomb? Oh boy, here we go again... Hij zat er naast in die bocht, zelfs ervoor?
komt van serieus ver, meerdere wagenlengtes.
en FIA volgt mijn redenering, dus ja. allez, wel wat belachelijk argument, maar:

kijk, we wisten dat er sowieso controverse ging zijn, en 't heeft langer geduurd dan we dachten (ze zijn zonder incident T1 door geraakt)

komt van serieus ver, meerdere wagenlengtes.
en FIA volgt mijn redenering, dus ja. allez, wel wat belachelijk argument, maar:

kijk, we wisten dat er sowieso controverse ging zijn, en 't heeft langer geduurd dan we dachten (ze zijn zonder incident T1 door geraakt)
Ok, stel dat de FIA dan toch gelijk heeft, Hamilton heeft nu een grotere voordeel behaald door die shortcut te nemen dan vóór de zogezegde divebomb... Klote boel

Op replay ziet ge dat Hamilton geen voordeel haalt.
Hij rijdt traag in het stuk dat hij afsnijdt. -> geeft voordeel terug op deze manier (zoals FIA ook zegt)
Het lijkt enkel op een voordeel omdat Verstappen zijn eigen bocht compleet omzeep gehaald heeft door dat veel te laat remmen. Hij kon maar net binnen de lijn blijven.

Aah nu toch herhaling, max zet hem wel breed in die bocht. Snap nu ook wel niet waarom Lewis nog richting max stuurt, zat toch buiten het circuit, dan beter geen risico nemen

Maar het is geen drivebomb

Serieuse divebomb en duidelijk Lewis er weer uitgeduwd, hij krijgt 0 ruimte om zijn bocht te pakken. Typisch Max, efkes negeren dat er nog ander volk op het circuit is.

Echt, iedereen die hier ligt te roepen ivm omgekochte boel. In Brazilië was het let them race zeker?

Hamilton ziet Verstappen van ver komen met zijn Divebomb en anticipeert om geen crash te maken. Daarbij moet Verstappen Hamilton nog wel ruimte geven op de baan eh jongens.

Als ze hier nu héél het seizoen consequent waren geweest was er geen probleem geweest.
In mijn ogen forceert Verstappen Hamilton van de track af, Hamilton kan nooit op de track blijven met hoe Verstappen de bocht afsnijdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan