FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker weten.
Dat bewees die net door daar onnodig risico te nemen.

Hem heeft eindelijk eens na al die simpele titels eens wat meer tegenstand.
serieus zeg? àl die makkelijke titels?
'17 én '18 had hij tegenstand van Ferrari
14 en '15 was het een interne strijd bij mercedes, omdat ze Rosberg echt wel lieten racen

zijn eerste titel in 2008 won hij pas in de allerlaatste bocht van het kampioenschap, omdat Glock op de verkeerde banden stond dan nog...

alleen vorig jaar was écht gemakkelijk.
Eigenlijk ook fameus 2de kans voor Haas.
liggen die niet 2-3 ronden achter? die hebben imo ook gewoon geen pace om nog plaatsen te winnen
Hamilton toch weeral veel geluk hoor,maar mag die achterwaarts circuit oprijden?
ik zou niet weten waarom niet? je moet op je eigen kracht verder gaan, maar that's it. als je met je neus in de muur staat, kun je niet echt vooruit he.

Ergens had ik gehoopt dat beide Mercedessen eruit zouden zitten, wat het kampioenschap spannender zou maken. Nu kan HAM met die rode vlag vanaf P9 weer aanspraak maken op een podium. Hopelijk heeft hij het niet zo makkelijk.

Ok mannen. Ik heb eindelijk gezien wat er gebeurd. Russell wilt zich excuseren bij bottas, maar hij krijgt de middelvinger. Daarom die nogal rare schouderklop doe Russell geeft.

ik zou niet weten waarom niet? je moet op je eigen kracht verder gaan, maar that's it. als je met je neus in de muur staat, kun je niet echt vooruit he.

Hij kon nadat hij achteruit was gereden en er terug ruimte was vooruit rijden?
Komt achterwaarts track op,vind dat toch ook niet echt veilig.
Blijkbaar moeten sommige onder wie Hamilton naar exit pitlane rijden.
Waarom ?

100 % zeker. Lewis rijdt helemaal anders wanneer Max in de buurt is. Hij weet dat hij Max te vrezen heeft. En dat komt van iemand die het absoluut niet voor Max heeft voor je denkt dat het fanboy gezever is.
Weten dat hij max te vrezen heeft is helemaal anders dan schrik hebben hoor. Tuurlijk moet hij max vrezen, enigste piloot die in zijn buurt komt met momenteel de snellere wagen. Je gaat mij wel moeten uitleggen waarom Max psychologisch een voordeel zou hebben. Hij wordt gisteren nog verslagen door Ham terwijl hij zelf meerdere foutjes maakte. 7-voudig WK, records overwinningen en poles.. Dit is van de grootste onzin die ik hier al gelezen heb.

serieus zeg? àl die makkelijke titels?
Voor alle duidelijkheid, dat beweer ik dus niet hé. Ik vind Lewis een geweldig piloot. Als ik tussen Lewis en Max mag kiezen wie wereldkampioen wordt, dan kies ik zeker voor Lewis. Maar je moet eerlijk zijn. Wanneer Max in de buurt is maakt Lewis verschillende fouten of probeert hij dingen die gewoon niet mogelijk zijn. Hij weet donders goed dat Max degene is die zijn suprematie kan breken.

Weten dat hij max te vrezen heeft is helemaal anders dan schrik hebben hoor. Tuurlijk moet hij max vrezen, enigste piloot die in zijn buurt komt met momenteel de snellere wagen. Je gaat mij wel moeten uitleggen waarom Max psychologisch een voordeel zou hebben. Hij wordt gisteren nog verslagen door Ham terwijl hij zelf meerdere foutjes maakte. 7-voudig WK, records overwinningen en poles.. Dit is van de grootste onzin die ik hier al gelezen heb.
Zie mijn vorige post. Lewis heeft deze keer 2 foutjes gemaakt omdat hij gewoon niet af wil geven.
In T1 begon het al. Bij iedereen anders zou hij van het gas gegaan zijn met het gedacht dat hij later wel die positie terug zou pakken. Bij Max niet en wil hij daar toch buitenkant die bocht aansnijden. Hij kon op voorhand weten dat hij op die gele kerbs zou terecht komen. En zijn fout nu was ook gewoon onder druk. Dat was een fout die Lewis normaal niet maakt. Lewis is zenuwachtig wanneer hij in gevecht is met Max en dat ben ik van Lewis niet gewend. Daarom heeft Max volgens mij een psychologisch voordeel over Lewis.

Als jij dat onzin vind is dat jou probleem. Als jij niet ziet dat Lewis fouten maakt die hij normaal niet maakt kijk je volgens mij niet goed.

Zie mijn vorige post. Lewis heeft deze keer 2 foutjes gemaakt omdat hij gewoon niet af wil geven.
In T1 begon het al. Bij iedereen anders zou hij van het gas gegaan zijn met het gedacht dat hij later wel die positie terug zou pakken. Bij Max niet en wil hij daar toch buitenkant die bocht aansnijden. Hij kon op voorhand weten dat hij op die gele kerbs zou terecht komen. En zijn fout nu was ook gewoon onder druk. Dat was een fout die Lewis normaal niet maakt. Lewis is zenuwachtig wanneer hij in gevecht is met Max en dat ben ik van Lewis niet gewend. Daarom heeft Max volgens mij een psychologisch voordeel over Lewis.

Als jij dat onzin vind is dat jou probleem. Als jij niet ziet dat Lewis fouten maakt die hij normaal niet maakt kijk je volgens mij niet goed.
Heb ik het nu in 1 van mijn reply's gehad over fouten die Lewis maakt of niet maakt? Jij spreekt over een psychologisch voordeel wat ik gewoon onzin vind.

Onbegrijpelijke keuze van Mclaren om beide auto's op soft te zetten denk ik. Kost hun waarschijnlijk de 2e plaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan