FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een lekkere race van Hamilton. Het hoofd goed koel gehouden bij de herstart en hij doet het toch maar om 2e te eindigen. Zonde van zijn stom foutje bij de blauwe vlag.

Foutje? Das een fout waarmee je het niet verdient nog op het podium te staan. Is puur geluk dat hij geen minuut verloor op al de rest door die safety car en herstart. Zonder zijn sterke auto zou hij ook er de rest niet meer hebben kunnen afrijden.

Foutje? Das een fout waarmee je het niet verdient nog op het podium te staan. Is puur geluk dat hij geen minuut verloor op al de rest door die safety car en herstart. Zonder zijn sterke auto zou hij ook er de rest niet meer hebben kunnen afrijden.
Je moet het nog altijd maar doen.
Ik noem dat sterk

Zijn allemaal factoren waar hij helemaal niks aan kan doen. Héél fijn dat het in zijn voordeel gebeurd, maar dat kan morgen Verstappen evengoed gebeuren. Ik ben blij met zijn P2 die hij toch maar heeft gereden.

Bottas: 32 ronden op P9 vast achter Stroll.
Hamilton: 31 ronden voor P9 naar P2.

maar ja, hij heeft het gemakkelijk in die Mercedes he.

Hamilton haha, mooi zo.
Heeft precies weer alle geluk, safety car.
Die heeft altijd pruime.

Zeker weten.
Dat bewees die net door daar onnodig risico te nemen.

Hem heeft eindelijk eens na al die simpele titels eens wat meer tegenstand.
Please man. Dzjeezes.
Fanboy alert.

Die Mercedes lijkt me ook nog steeds net dat tikkeltje beter dan die Red Bull.
Zal de komende 3-4 races duidelijk worden of niet.
ik ga zelfs geen moeite doen.

Amaai Hamilton...
Na zo een flater onmiddellijk zo terugslaan, met nog een fastest lap er tegenaan. Dat is echt ijzersterk hoor.

Weer een leuke race. Tof dat McLaren redelijk mee kan, net als Ferrari.

En Lando.... Chapeau dit ganse weekend.

Tod inderdaad dat McLaren en Ferrari aan elkaar gewaagd zijn!
Hamilton, je moet het maar doen van 9 naar 2. Maar heeft wel extreem geluk, die jongen heeft nooit echt pech precies 😂

Tod inderdaad dat McLaren en Ferrari aan elkaar gewaagd zijn!
Hamilton, je moet het maar doen van 9 naar 2. Maar heeft wel extreem geluk, die jongen heeft nooit echt pech precies 😂
Die jongen heeft de titel verloren tegen Rosberg door pech. Om daarna 4 van 5 laatste wedstrijden te winnen en te stranden op 5 punten.

"He then had an engine failure while leading the Malaysian Grand Prix in September, which turned what would have been a small lead in the championship over Mercedes team-mate Rosberg into a 23-point deficit with five races to go."

"Geluk" dwing je in de meeste gevallen gewoon af.

Heb ik het nu in 1 van mijn reply's gehad over fouten die Lewis maakt of niet maakt? Jij spreekt over een psychologisch voordeel wat ik gewoon onzin vind.
Zoals ik eerder al zei, indien jij dat onzin vind interesseert mij geen bal. Ik ben van mening dat je heel duidelijk ziet dat, wanneer Lewis in gevecht is met Max, hij fouten maakt die hij normaal gezien niet maakt. Lewis is duidelijk zenuwachtig, Max niet. Dus ja, Max is psychologisch de sterkste van de 2.

Wat Lewis vandaag gedaan heeft is heel straf. Hij heeft 2 grote fouten gemaakt, heeft zich dan nog terug gevochten naar P2 en nog de snelste ronde uit de brand gesleept. Heel straf.
Maar, Solleke89 heeft het bij het rechte eind in post #826. Met de fout die Lewis maakte in toen hij van het circuit ging verdient hij het eigenlijk niet om nog op het podium te staan. Het is dankzij de crash tussen Bottas en Russel dat hij nog op het podium geraakt is, en dat is duidelijk absoluut niet de verdienste van lewis. Dat is heel veel geluk hebben. Dat is niet geluk afdwingen zoals jij zegt. Dat is gewoon hoerenchance, niet meer of niet minder.

Sowieso dat deze crash tussen Bottas en Russell hard uitvergroot gaat worden in DTS4 als gevecht voor p2 bij Mercedes.

Edit: Russell zijn interview voor Ziggo :rofl:

Laatst bewerkt:
Zoals ik eerder al zei, indien jij dat onzin vind interesseert mij geen bal. Ik ben van mening dat je heel duidelijk ziet dat, wanneer Lewis in gevecht is met Max, hij fouten maakt die hij normaal gezien niet maakt. Lewis is duidelijk zenuwachtig, Max niet. Dus ja, Max is psychologisch de sterkste van de 2.

Wat Lewis vandaag gedaan heeft is heel straf. Hij heeft 2 grote fouten gemaakt, heeft zich dan nog terug gevochten naar P2 en nog de snelste ronde uit de brand gesleept. Heel straf.
Maar, Solleke89 heeft het bij het rechte eind in post #826. Met de fout die Lewis maakte in toen hij van het circuit ging verdient hij het eigenlijk niet om nog op het podium te staan. Het is dankzij de crash tussen Bottas en Russel dat hij nog op het podium geraakt is, en dat is duidelijk absoluut niet de verdienste van lewis. Dat is heel veel geluk hebben. Dat is niet geluk afdwingen zoals jij zegt. Dat is gewoon hoerenchance, niet meer of niet minder.
Je hoeft daar helemaal niet zo agressief op te reageren. Je moet ook proberen te reageren op wat ik zeg. Niet op wat je denkt dat ik zeg. Ivm geluk was een reactie op Yogi waar ik zeg: Geluk dwing je in de meeste gevallen af. Waarbij ik dus niet zeg dat Ham vandaag geen geluk heeft met die crash.

Je mag die fouten van Lewis hier wel eens op noemen waaruit blijkt dat hij duidelijk zenuwachtig is en psychologisch moet onderdoen. Je hoeft maar 1 wedstrijd terug te gaan om uw stelling te ontkrachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan