FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik loop dit jaar precies helemaal niet zo warm voor die launches...
zoals die Mclaren bevestigd: het gaat toch allemaal 95% hetzelfde zijn, behalve dan Aston Martin en Alpine.
Ze zijn ook allemaal 95% hetzelfde, alleen gaat het kleurke verschillen.
Behalve dan mss bij Aston Martin, want die hebben weer een halve Mercedes van 2020 ingekocht :s
Dus na een zilveren, zwarte en roze Mercedes hebben we nu ook een groene Mercedes :)

Er is 1 team die nog vrij drastische wijzigingen zou doorvoeren voor 2021 (ik denk AMR), maar al de andere teams gaan een evolutie zijn van 2020. Haas doet ronduit niets in 2021, die zetten nu al in op 2022.

De livery op de Mclaren is echt een gemiste kans. De lijnen op de survival cel en de achterkant van de enginecover/gearbox cover zijn ronduit lomp. Ik kan ook niet wachten tot volgend jaar en dat de wielbasis terug korter wordt. Dit zijn stilaan locomotieven aan het worden i.p.v. racewagens.

Ik kan ook niet wachten tot volgend jaar en dat de wielbasis terug korter wordt. Dit zijn stilaan locomotieven aan het worden i.p.v. racewagens.
Dit is zo waar....
Vroeger was een F1 een soort kart met 700pk ofzo.
Nu is dat veel te enorm en groot.

Damn... De halo dient dit keer om de barrière omhoog te plooien, waardoor er een gat ontstaat waardoor de cockpit volledig doorkan.
Alweer een reden voor de halo :)

Laatst bewerkt:
Zolang ze maar meer kunnen inhalen is mij alles goed :D

Helaas, de langere wielbasis zorgt op geen enkele manier voor meer inhaalbewegingen. Het bredere chassis ook niet, want er teveel aero-afhankelijkheid. Meerdere piloten hebben al aangegeven dat als de wagens zo breed/lang blijven, het nog moeilijker inhalen is dan dat daarvoor al het geval was.

De nieuwe generatie is een stap in de goede richting, maar niet meer dan dat. Er zou makkelijk 20% van de wielbasis moeten.

Maar in het kikkerperspectief zou hij juist hoger moeten komen

Gio is +1m85 en Norris met moeite 1m70, dus dat vertekent het beeld. Weinig mis met de PS van Alfa Romeo.

Nooit wild geweest van de RedBull wagens, beetje de saaiste van het veld imo.

Voor mij 1 van de meest legendarische liveries van de laatste 20 jaar. Binnen 10 jaar ga je nog aan Verstappen denken als je naar een blik Red Bull kijkt. Geweldige branding van de RB-marketing.

De nieuwe AT vind ik ook maar wat minder. 't ziet er nogal goedkoop uit.

In hoeverre dit waar is, Ferrari en teams zouden dus naast de oude motor ook maar met gelimiteerd brandstofverbruik hebben mogen rijden afgelopen seizoen. Nu zouden ze dat niet meer moeten.

In hoeverre dit waar is, Ferrari en teams zouden dus naast de oude motor ook maar met gelimiteerd brandstofverbruik hebben mogen rijden afgelopen seizoen. Nu zouden ze dat niet meer moeten.
In comments staat het wrs in de correcte context:
They were not forced to use less fuel, they were forced to use the correct amount of fuel.

Was dat niet die sensatie F1 site?
:unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan