FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker beter.
Maar uw Shell en UPS logo's volgen de vorm van de auto niet.

Het kaspersky logo dat zie je ook dat het niet 'klopt'.

Dat is omdat het in 2D is ontworpen, i.p.v. op een 3D model. Op zich is het in PS mogelijk om de shape en het perspectief over te nemen, maar tenzij je daar uren op wil liggen prutsen, is dat niet evident. De Italiaanse vlag lijkt bv. vanuit dit perspectief recht, maar in de realiteit wordt die ook een beetje distorted door de curves van het bodywork (zie Alpine F1).

Ik ben in 2020 ook begonnen met custom liveries te ontwerpen voor mijn simrace teams. Ik teken een ruwe draft uit op een 3D-model in Mudbox, zet alles om naar een 4K 2D desgn in in Photoshop om dan de finale designs te renderen in AC of ACC. Gamechanger imo. (sorry voor de reclame :p )

custom_showroom_1600905774.jpg

Zeker beter.
Maar uw Shell en UPS logo's volgen de vorm van de auto niet.

Het kaspersky logo dat zie je ook dat het niet 'klopt'.
Kweet et, tis nog een beke een 'flat design' :LOL: Ben ik gene professionele Photoshopper :giggle:

Zou ook graag in 3D die liveries kunnen doen maar snap er de botten van.... heb in Photoshop zo'n 2D file geopend en dan de wireframe, das zo lastig om te weten welk stukje waar hoort. Ik heb ook eens van die deftige 2.5D (of wa het ook mag zijn) templates nodig.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat vroeger nog veel gedaan voor GP4. Met de juiste tools ging dat wel vlot. Maar ik zou er de dag van vandaag ook mijn weg niet meer in vinden vrees ik...

Er ligt echt enorm veel zand op het circuit, veel meer dan in de ochtendsessie. Ik begon net te kijken en dacht dat het had geregend, maar het was gewoon een stofspray achter de Alpine. :eek:

er was blijkbaar een zandstorm in de regio. MotoGP had er ook last van (in Qatar).
Dan ga je naar Bahrein omwille van het weer.

Aston Martin had een slechte voormiddag. Vettel kon slechts een 8-tal ronden maken.

Ik ben heel benieuwd naar McLaren en Alpine eigenlijk. Die hun test loopt voorlopig goed en ze hebben beide toch wat innovaties (belluga cover bij Alpine, McLaren zou een loophole hebben gevonden om hun diffuser anders te ontwerpen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan