FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit 3 afleveringen ver bij Drive to Survive. Blijf voorlopig nogal op mijn honger zitten, vond de vorige 2 seizoenen goed van begin tot eind, maar nu valt het wat tegen.

Zelf nog niet gekeken maar had al gehoord dat er enkele key gebeurtenissen gewoon niet in zaten (Russell in de Merc bv.).

Ik zit 3 afleveringen ver bij Drive to Survive. Blijf voorlopig nogal op mijn honger zitten, vond de vorige 2 seizoenen goed van begin tot eind, maar nu valt het wat tegen.
Toevallig gisterenavond de eerste drie afleveringen met mijn man ook gekeken, en ik vond het eigenlijk wel interessant. Bepaalde dingen blijven voor mij nu veel beter hangen omdat ik de F1 maar vanop een afstand volg.

Gisteren DTS uitgekeken.
Mijn vrouw haar reactie toen het over Ricciardo zijn move naar McLaren ging: gaat die nu weeral ergens anders naartoe?

Jammer dat sommige coureurs er niet in voorkomen, terwijl sommige races 2x getoond worden.

Toevallig gisterenavond de eerste drie afleveringen met mijn man ook gekeken, en ik vond het eigenlijk wel interessant. Bepaalde dingen blijven voor mij nu veel beter hangen omdat ik de F1 maar vanop een afstand volg.
je bent dus nog meer Fan of McLaren ? ;)

Episode 3 over Bottas vond ik toch echt wel de moeite. Bewust Verstappen een tow geven, was ik al vergeten.

Zit gisteren toevallig in de zetel te zappen en zie opeens 'formule 1 preview' op Play Sports Open (nieuw kanaal blijkbaar). Een leuke preview naar het nieuwe seizoen met Tom Boonen etc.
Nu het zotte is dat ze de qualis en gp er ook gratis gaan op uitzenden dit weekend!!! Dus voor de mensen zoals mij die altijd op la deux moesten kijken, rejoice! Hopelijk is dit voor altijd.

Zit gisteren toevallig in de zetel te zappen en zie opeens 'formule 1 preview' op Play Sports Open (nieuw kanaal blijkbaar). Een leuke preview naar het nieuwe seizoen met Tom Boonen etc.
Nu het zotte is dat ze de qualis en gp er ook gratis gaan op uitzenden dit weekend!!! Dus voor de mensen zoals mij die altijd op la deux moesten kijken, rejoice! Hopelijk is dit voor altijd.
zal wel enkel voor dit weekend zijn :s

Is niet altijd, was al bekend

Persoonlijk heb ik liever Gaetan dan Kris Wauters. Hij zit er in zijn enthousiasme wel eens naast (ILS SE TOUCHENT terwijl het gewoon een spin was), maar de passie druipt er wel van af. Ik heb wel al lang niet meer naar Formule 1 op Play Sports gekeken, misschien is het ondertussen gebeterd.

Degene die de Formule 2 & Formule 3 op Play Sports becommentarieert doet dat ook wel niet slecht.

Rejoice? Ik kijk nog liever gemute dan naar Kris Wauters te moeten luisteren.
Ik heb mij mijn F1TV abonnement wel nog niet beklaagd (ondanks wat problemen begin vorig seizoen).
Maar idd, +1 voor Gaetan.

Geen idee nog nooit op playsports gekeken. Was gwn om eens iets anders te horen dan die Franse commentaar. Die helemaal niet slecht is maar... En f1 tv zou ik ook overwegen moest er Chromecast support zijn maar die was er toch niet dacht ik? Tenzij ze dat ook aangepast hebben dan kijk ik er eens voor.

Geen idee nog nooit op playsports gekeken. Was gwn om eens iets anders te horen dan die Franse commentaar. Die helemaal niet slecht is maar... En f1 tv zou ik ook overwegen moest er Chromecast support zijn maar die was er toch niet dacht ik? Tenzij ze dat ook aangepast hebben dan kijk ik er eens voor.
Vanuit de desktop browser player is er cc support. De app volgt nog dacht ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan