FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat de eindstand van de sprintrace de grid bepaald van zondags?

Maar ga je echt nu echt een gewaagde inhaalpoging nemen voor 1 gridpositie extra?

Voor punten ja, voor gridpositie nee toch. Je gaat nu zeker enkel inhalen in een DRS zone. Het ging beter geweest zijn moest men voor de sprintrace ook de top 10 punten geven maar dan aan 50% :p.Hebben ze in de middenmoot iets te doen. Nuja, ergens ook niet mogelijk om veel punten te geven voor een experiment.

En de chaos dat de kwali soms veroorzaakt zal eigenlijk teniet gedaan worden. Je geeft nu extra veel kansen aan Hamilton en Verstappen om op pole te starten. Als ze een slechte quali houden, dan hebben ze een extra kans in de sprint race. Lijkt mij dat de zondagraces saaier gaan worden hierdoor omdat de grid minder chaotisch gaan zijn.

natuurlijk gaan ze voor die éne grid-plaats moeite doen. da's één plaats minder dat ge moet inhalen op zondag.

Ik had nog niet stilgestaan bij de gevolgen voor de bandenkeuze, maar het lijkt dus dat bij de verplichte bandenkeuze ivm Q2 vervalt bij de sprintraces. Ze gaan voor zondag weer een band kunnen kiezen, wat het in mijn ogen interessanter gaat maken.

Nu nog de regel van verplicht 2 verschillende compounds gebruiken afschaffen, en we kunnen weer af en toe iemand hebben die op hards de race zonder pitstop probeert uit te rijden :).

BREAKING: Turkey joins 2021 calendar in place of Canada on June 11-13

We are looking forward to the return of the Canadian Grand Prix in 2022, which has also signed a two-year contract extension

Vettel stopt bij de verkeerde pitbox (namelijk daar waar de Ferrari box vorig jaar was):

Ik vroeg mij al af of dat niet vaak gebeurt, maar aangezien het nieuws is op de F1 site zal dat dus wel meevallen.

ik dacht dat Button dat ook ooit eens voorgehad heeft? gebeurt idd niet zo veel, want die mannen zijn normaal wel bij de pinken.
maar hier staat wel iemand van AM aan die boxen, dus misschien daarmee een beetje verward.

het lijkt mij sterk dat het feit dat daar vorig jaar de boxen van ferrari waren, er iets mee te maken heeft? da's maar 1 weekend op een jaar dat ge daar zijt, da's wel raar om daar dan het jaar (en x aantal GP's later) daar nog aan gewend te zijn

Zijn er hier nog waarbij het casten van F1tv een beetje hapert? Het is duidelijk een hogere framerate, maar nu zijn er om de zoveel seconden framedropjes. Het is hetzelfde vanaf smartphone en laptop. Mijn tv heeft totaal geen wifi probleem.

Hopelijk is dat niet het geval bij de Android tv native app die nog moet komen.

Zijn er hier nog waarbij het casten van F1tv een beetje hapert? Het is duidelijk een hogere framerate, maar nu zijn er om de zoveel seconden framedropjes. Het is hetzelfde vanaf smartphone en laptop. Mijn tv heeft totaal geen wifi probleem.

Hopelijk is dat niet het geval bij de Android tv native app die nog moet komen.

Via AirPlay geen problemen. App naar Apple TV. Misschien was er gewoon een hapering tijdens de live uitzending? Probeer misschien eens een replay te casten/bekijken.

Via AirPlay geen problemen. App naar Apple TV. Misschien was er gewoon een hapering tijdens de live uitzending? Probeer misschien eens een replay te casten/bekijken.
Was naar de replay van FP2 aan het kijken. Live is het hetzelfde, dus 't heeft met het casten te maken volgens mij.

't Is niet dat het hard stottert, maar gwn steeds framedropjes. En dat stoort bij snelle bewegingen. Als ik VRTnu cast bvb gebeurt dat niet. Maar die framerate ligt wsl wat lager waardoor zoiets niet opvalt ofzo. Bij 50fps vallen haperingskes veel sneller op natuurlijk.

Edit: ik heb eens de vergelijking gemaakt met Youtube. Dezelfde race highlights van Imola. F1tv via casting: zelfde probleem. Native youtube app op android tv: perfect beeld.

Laatst bewerkt:
Opvallend bij Aston Martin. Ze hebben enkele updates bij dit weekend. Maar enkel voor Stroll, niet op de wagen van Vettel.

Ale, Bottas nog eens. Eerder verrassend. Leuk om Vettel nog eens wat beter te zien doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan