Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben toch eens benieuwd naar het sprintrace format komend weekend.
Mercedes zou ook nieuwe updates meenemen maar er lijkt minder tijd te
zijn om die uit te proberen.
Is nog niet definitief volgens wat ik lees. Ze zouden het wel willen meenemen voor 2022.Ik las net dat er vanaf 2022 vrije bandenkeuze is voor de race, dus niet meer op basis van de snelste tijd in q2. Ik wist niet dat dat ging veranderen.
Iemand op reddit had de rules gelinkt en dat stond er tussen.Is nog niet definitief volgens wat ik lees. Ze zouden het wel willen meenemen voor 2022.
Is nog niet definitief volgens wat ik lees. Ze zouden het wel willen meenemen voor 2022.
Iemand op reddit had de rules gelinkt en dat stond er tussen.
heel die achtervleugel lijkt mij zo wat raar, dat lijkt mij één stuk dat doorloopt. vraag mij af hoe ge die setup aanpastIk vind het wel iets hebben! Rare vleugels wel, vooral de achterste. Dat heeft toch precies geen DRS flap
Gewoon zoals nu met lijmbubbeltjesBen benieuwd hoe de liveries hier op passen.
.Ik ben vooral benieuwd of de teams van hun versie een gedrocht gaan maken. Die neus verhogen in 2012 klonk eerst ook als een schoon idee, tot de teams daar hun versie van maakten met de stepnose.
) maar in theorie zouden de reglementen de vorm tot op de millimeter kunnen vastleggen.Zo dusBen benieuwd hoe de liveries hier op passen.