FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aah nu toch herhaling, max zet hem wel breed in die bocht. Snap nu ook wel niet waarom Lewis nog richting max stuurt, zat toch buiten het circuit, dan beter geen risico nemen
Hamilton stuurt in, om te tonen dat hij geprobeerd heeft de bocht nog te halen he. als hij gewoon rechtdoor gaat, hadden ze hem wél die plaats doen terug geven.

De shortcut die Lewis nam is wel serieus groot moet ik toegeven. Maar, had Max hem plaats gelaten dan kwam Lewis niet weg met een shortcut. Dan had Lewis de plaats moeten afgeven.

Als Max gewoon op een eerlijke manier die bocht pakt, dan kan de FIA niks zeggen. Dan was hij er gewoon voor.

Niet slim van Max vind ik.

Hamilton stuurt in, om te tonen dat hij geprobeerd heeft de bocht nog te halen he. als hij gewoon rechtdoor gaat, hadden ze hem wél die plaats doen terug geven.
Hij stuurt in - wetende dat hij het niet kan halen - tegen een concurrent. Caussing a Collision? :unsure:
Lewis is ook gene heilige hè, moeten we er ook niet van maken

Lewis pakt toch wel een voordeel hoor door rechtdoor te kunnen gaan in die laatste herhaling te zien.
Nu hebben we eens een coureur die wat risico pakt en de F1 niet meer de saaie sport is en nu gaan we toch niet wenen zeker? Het is gene Grosjean die iedereen eruit kegelt ook niet

& Wat is Bottas eigenlijk bezig? In het pack zitten om Max op te houden na zijn 1e pitstop?

Ik vind vooral de stewards weer onduidelijk. de 2x dat Masi aan de radio hing zei hij 2 nogal verschillende dingen.

Nu al paar keer herhaling gezien, Max komt hier echt van heel erg ver. Uiteraard denkt die "laat Lewis maar insturen tegen mij" , dan liggen ze er mss beide uit wat goed is voor hem.

pace-verschil maakt het nu eigenlijk allemaal irrelevant, tbh. en zoals ik gisteren al zei: beginnen op softs is hier gewoon géén voordeel.

Onze commentatoren (Kris en Gert) die telkens hun op hun tong moeten bijten bij die onboard van Hamilton om maar niet te moeten toegeven dat het gewoon te agressief was :laugh:

Dat het aan de wagen ligt kunnen we ook schrappen. Waar zit Valtteri toch weer te sukkelen ??
ik geloof dat het in Sakhir vorig jaar was dat de engineer van Mercedes (op F1TV) zei dat ze bij het design van de wagen enkel rekening houden met "op kop liggen". dus in traffic is die een pak minder.
De Hamiltons en Verstappens van deze wereld zullen daar nog mee overweg kunnen, maar de rest? zal niet alleen Bottas zijn die daar last mee zou hebben

Wat maakt het allemaal uit? Hamimton toch duidelijk de rapste, dus zonder incident ook de verdiende winnaar…
Verstappen kan die snelheid duidelijk niet aan en moet hem laten wegrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan