Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hieveel gedubbelden zaten er tussen Ham en Ver?Normaal KAN de racedirecteur beslissen om de gedubbelden te laten passeren/ te ontdubbelen. Dan zijn de gedubbelden niet meer in de weg van de rest.
De racedirecteur (Michael Masi) hoeft dat niet te doen. Hij heeft de mogelijkheid.
Wat er wel nieuw was deze keer, is dat de racedirecteur de gedubbelden die voor Verstappen zat doorliet en de andere achter Verstappen niet.
5 dacht ikHieveel gedubbelden zaten er tussen Ham en Ver?
Hoezo ? Kan men bij Mercedes iets doen aan de flaters van Gio en Latifi dan ?Nu qua einde. Is dit wel een absolute triller, men kan het niet beter schrijven.
Nogmaals. Mercedes verkloot het toch ook wel zelf hè
Da’s niet mogelijk omdat dan de helft van het veld zonder naft valtafschaffen dat laps met sc ook tellen als een lap.

Iets waar ik heel hard op hoop, een wisseling van de macht. Ferrari vs McLaren zou zalig zijn.Kan zijn dat het volgend seizoen gans anders is met de nieuwe auto’s.
Ferrari kan evengoed sterkste zijn, en McLaren ofzo
Met alle scenario's rekening houden hè..Dus in het vervolg moeten ze rekening houden met mogelijke safety cars? Komaan.
Nee, Mercedes doet hier niets verkeerd.
Die auto was ook al 3 ronde voor het eind van het circuit ook, ze pakken tegenwoordig ook voor alles hun tijd.In elke andere wedstrijd rijden ze dit uit onder SC. Voor de rest geen idee hoe ze dit beslist hebben.
Dat had de meest faire beslissing geweestAls Masi dan toch persé wou racen, waarom gewoon niet direct een red flag en fair voor iedereen?
Nee dat weet je niet dus dan moet je dat ook niet insinueren.Hoezo ? Kan men bij Mercedes iets doen aan de flaters van Gio en Latifi dan ?
Hamilton kon niet binnen voor nieuwe banden hé. Die reed voorop. Als die binnen ging en Max niet gaf die track position op. Zou Masi ook besloten hebben dat de gedubbelden zich mochten ontdubbelen indien Max voorop reed ? Dat weet ik niet. Dat weet niemand.
We weten niet wat er juist scheelde. Stel dat hij op de baan in panne valt, dan is het sowieso safety car tot het einde.Afgezien van alle craziness: kon RB nu echt Perez niet nog dat toerke laten racen?
Ik ben wel grotendeels akkoord met je post maar de kans dat ze dit winnen aan de groene tafel is (ik als neutrale toeschouwer zijnde) naar mijn mening juist héél erg klein.Ik weet niet of Mercedes zo ver zal gaan om dit voor de groene tafel te trekken, maar indien ze dat doen hebben ze volgens mij een heel sterke case.
niet alleen dat, normaal moeten die wagens dan ook eerst weer aansluiten vóór ze de SC binnen halen.
Kom hé, precies of in een omgekeerde wereld als Max op dat moment eerstes reed niet de volledige RB entourage dat ook zou willen, ZEKER als dat de gewoonte is geweest het voorbije seizoen.Die auto was ook al 3 ronde voor het eind van het circuit ook, ze pakken tegenwoordig ook voor alles hun tijd.
Een seizoen uitrijden achter de SC, dat wilt niemand zien. Behalve wat Hamilton fans dan
normaal heeft FIA 2 opties:Kan iemand dat van die gedubbelde eens in mensentaal uitleggen en wat het verschil is met de andere wedstrijden, ik ben niet mee denk ik?