Alonso die Stroll een beetje gaat opnaaien.![]()
Of Stroll die een duel wint?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alonso die Stroll een beetje gaat opnaaien.![]()

Akkoord met wat je zegt. Dat momentum van die zwarte livery was er vorig jaar al niet meer vond ik en marketings gewijs is het nu weer de echte mercedes kleur en in F1 is dat natuurlijk ook een factor die meetelt. Maar het is ook het totaalpakket dat moet kloppen. Elk %'tje dat met een beslissing gewonnen kan worden qua performance/reliability is meegenomen.ik denk niet dat de kleur zo veel rol speelt hoor. als dat zoveel speelde, hadden ze geen 2 jaar in het zwart rond gereden. Mercedes rijdt gewoon traditioneel in het zilvergrijs, en je kan die symboliek van die zwarte livery niet eindeloos door trekken.
en in Bahrein zal het wel zo fris niet zijn, dus ideaal om het daar te testen. het zijn daar temperaturen rond de 30 graden op't moment, dus als ze nu geen issues hebben zitten ze toch vrij safe.
yup.
Ik heb ook niet gezegd dat dat de doorslaggevende factor was, maar wel 1 van die percentjes die meehelpen. Als een zwarte livery de motor 2 graden warmer doet draaien en door de kleinere sidepods stijgt de temperatuur van de motor met 5 graden. Door terug te gaan naar de traditionele livery zit je maar 1 graad hoger meer dan wat je vorig jaar zat maar deze keer met kleinere sidepods en minder drag etc.
Ik heb dit jaar ook eens team aangemaakt.Vergeet de F1 Fantasy niet, code in beginpost
Welja kon niet meer bewerken (max 20.000 tekens melding kreeg ik), dus moest hem in 2 hakkenMoh, mijn openingspost is opgesplitst, chance dat ik het gezien had.
ik heb de hele code in een txt'ke staan en als ik iets aanpas copy/paste ik heel die code in die post

racer.com
Er is een goede Belgische reserve piloot die al eens een heel goede invalbeurt deed bij McLaren in Bahrein he.RIC heeft blijibaar positief getest.

Heeft die nog een geldige superlicentie eigenlijk?Er is een goede Belgische reserve piloot die al eens een heel goede invalbeurt deed bij McLaren in Bahrein he.![]()
Yep, ik dacht dankzij de young drivers test anderhalf jaar geleden.Heeft die nog een geldige superlicentie eigenlijk?
Ik zou hem wel eens graag zien rijden, maar waarom zou McLaren voor Piastri kiezen? Hij ligt onder contract bij Renault, dus de ervaring die ze hem geven daar is McLaren niks mee. Dan zetten ze toch beter iemand met ervaring in die auto, die een grotere kans heeft om punten te scoren? Hulkenberg of zo iemand lijkt me eigenlijk aannemelijker. Al is de kans dus blijkbaar reëel dat Ricciardo gewoon rijdt.Oscar Piastri wordt door Alpine ter beschikking gesteld van McLaren als reserve-driver, om de kans te verhogen dat hij F1 rijdt.
geen enkele van hun opties biedt daar een voordeel tov.Ik zou hem wel eens graag zien rijden, maar waarom zou McLaren voor Piastri kiezen? Hij ligt onder contract bij Renault, dus de ervaring die ze hem geven daar is McLaren niks mee. Dan zetten ze toch beter iemand met ervaring in die auto, die een grotere kans heeft om punten te scoren? Hulkenberg of zo iemand lijkt me eigenlijk aannemelijker. Al is de kans dus blijkbaar reëel dat Ricciardo gewoon rijdt.