Het is al bij al maar 7 tienden he. Denk dat ze dat nog wel recht kunnen trekken. Zou leuk zijn met 3 teams voor de zege strijden..
well, this didn't age well.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is al bij al maar 7 tienden he. Denk dat ze dat nog wel recht kunnen trekken. Zou leuk zijn met 3 teams voor de zege strijden..
well, this didn't age well.
vs mclearen
7 tienden is veel. Russel (door een fout wel) op meer dan een seconde. voor een ander team zou het "niet competitief" heten.Het is al bij al maar 7 tienden he. Denk dat ze dat nog wel recht kunnen trekken. Zou leuk zijn met 3 teams voor de zege strijden..
Mclaren stelt teleur, die gaan minstens één stap achteruit gaan. hopen op de koelere circuits voor wat performance, vrees ik.Ferrari is back fella’s!
Wordt een interessant seizoen.
Redbull vs mercedes vs ferrari vs mclearen. Volgorde zelf in te vullen ;-)
Ik kijk al uit naar morgen!
Vs McLaren? Die zijn toch nergens?Ferrari is back fella’s!
Wordt een interessant seizoen.
Redbull vs mercedes vs ferrari vs mclearen. Volgorde zelf in te vullen ;-)
Ik kijk al uit naar morgen!
Na 8 vette jaren waar ze mijlen ver boven de rest staan, kan dat er wel vanafDat wil ook zeggen dat alle Mercedes powered teams voor jaren gekloot zijn.
.Vs McLaren? Die zijn toch nergens?
Als Ferrari fan uiteraard wel fijn om hen zo te zien. Ook boeiend dat je bij Ferrari wel 2 piloten hebt die aan elkaar gewaagd zijn, itt Red Bull en Mercedes de voorbije jaren.
Ook goed om niet echt 1 team te zien dat achteraan bengelt.
Ik vind Norris ook een geweldig talent hoor, één van mijn favorieten in het veld op dit moment. Maar ik vrees dat hij geen potten gaat breken dit seizoen met die McLaren.Ik blijf geloven in het talent “Norris”.
Dus ik blijf hem meetellen, zelfs na een teleurstellende Quali voor de eerste GP
mja, motor-ontwikkeling is bevroren, dus als uw motor nu suckt, dan gaat ie lang sucken.De eerste race moet nog beginnen en al die zotte uitspraken hier al![]()
Ligt het echt aan de motor?Ferrari heeft een zeer goede motor gebouwd. Daarmee ook dat alfa en haas zo goed zijn.
Mercedes motor lijkt mij de zwakste te zijn geworden.
Het zit wel allemaal dichter bij elkaar dan ik had verwacht.