FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ferrari is back fella’s!
Wordt een interessant seizoen.
Redbull vs mercedes vs ferrari vs mclearen. Volgorde zelf in te vullen ;-)

Ik kijk al uit naar morgen!

Het is al bij al maar 7 tienden he. Denk dat ze dat nog wel recht kunnen trekken. Zou leuk zijn met 3 teams voor de zege strijden..
7 tienden is veel. Russel (door een fout wel) op meer dan een seconde. voor een ander team zou het "niet competitief" heten.
Ferrari is back fella’s!

Mclaren stelt teleur, die gaan minstens één stap achteruit gaan. hopen op de koelere circuits voor wat performance, vrees ik.

eigenlijk stellen de Mercedes PU's allemaal teleur.
en Aston Martin had een 2-jaar plan om mee te doen voor de titels, maar halen nog niet eens Q2 in hun 2de jaar. ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Laatst bewerkt:
Ferrari is back fella’s!

Vs McLaren? Die zijn toch nergens?

Als Ferrari fan uiteraard wel fijn om hen zo te zien. Ook boeiend dat je bij Ferrari wel 2 piloten hebt die aan elkaar gewaagd zijn, itt Red Bull en Mercedes de voorbije jaren.

Ook goed om niet echt 1 team te zien dat achteraan bengelt.

Ferrari heeft een zeer goede motor gebouwd. Daarmee ook dat alfa en haas zo goed zijn.
Mercedes motor lijkt mij de zwakste te zijn geworden.
Het zit wel allemaal dichter bij elkaar dan ik had verwacht.

Dat wil ook zeggen dat alle Mercedes powered teams voor jaren gekloot zijn.
Na 8 vette jaren waar ze mijlen ver boven de rest staan, kan dat er wel vanaf 🤭.
Nu zou je eigenlijk moeten zien of Hamilton dan met een ‘mindere’ Mercedes nog altijd potten kan breken..

Vs McLaren? Die zijn toch nergens?

Als Ferrari fan uiteraard wel fijn om hen zo te zien. Ook boeiend dat je bij Ferrari wel 2 piloten hebt die aan elkaar gewaagd zijn, itt Red Bull en Mercedes de voorbije jaren.

Ook goed om niet echt 1 team te zien dat achteraan bengelt.

Ik blijf geloven in het talent “Norris”.
Dus ik blijf hem meetellen, zelfs na een teleurstellende Quali voor de eerste GP

😂

FOOhmZbXsAIP9w2.jpg

Ik blijf geloven in het talent “Norris”.
Dus ik blijf hem meetellen, zelfs na een teleurstellende Quali voor de eerste GP
Ik vind Norris ook een geweldig talent hoor, één van mijn favorieten in het veld op dit moment. Maar ik vrees dat hij geen potten gaat breken dit seizoen met die McLaren.

De eerste race moet nog beginnen en al die zotte uitspraken hier al :unsure:

Als complete noobie die zijn eerste seizoen gaat bekijken kan ik enkel maar hopen op een goed seizoen vol actie. :D

Ferrari mag wel winnen enkel al alleen omwille van die prachtige wagen.

Het kan nog altijd een vertekend beeld zijn. Mercedes lijkt vrij ver voor de andere Merc engine teams te liggen en waarschijnlijk 3e snelst op dit moment, maar dan wel met een auto die van hier naar daar springt. De andere motoren hebben duidelijk hun achterstand ingehaald, maar het is nu niet dat Merc ineens hopeloos achterligt denk ik.

Ferrari heeft een zeer goede motor gebouwd. Daarmee ook dat alfa en haas zo goed zijn.
Mercedes motor lijkt mij de zwakste te zijn geworden.
Het zit wel allemaal dichter bij elkaar dan ik had verwacht.
Ligt het echt aan de motor?

Denk dat McLaren en Mercedes gewoonweg onverwachte problemen tegenkwamen en daardoor achterop zijn geraakt.
Mclaren met hun brakeducts, Mercedes wegens aggressieve "porpoising".

Dat lijken me zaken die wel in een paar races kan opgelost worden.

Aston Martin lijkt mij gewoonweg geen degelijk team te zijn. Voor mij lijkt het gewoon dat Lawrence Stroll gewoonweg wild geld rondsmijt zonder echt een idee te hebben.

Ricciardo ben ik stillekes aan wel beu gezien bij McLaren. Gaat die daar nu weeral een gans seizoen prutsen? En dan plots er 1 race tussendoor winnen....

Hamilton op het einde toch nog een behoorlijk snelle ronde er uit geperst.

Ik ben eens benieuwd. Leclerc vs Verstappen. Die Leclerc die racet tegen Verstappen ook wel compleet op de limiet. Zou nog wel eens accidenten kunnen opleveren als die alle 2 hard tegen hard spelen.

Ben ook wel eens benieuwd naar de duels Leclerc-Sainz. Die gaan er ook zoiezo zijn. Die 2 zijn echt aan elkaar gewaagd.
Als Ferrari fan lijkt er eindelijk nog eens een leuk seizoen aan te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan