FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap ook niet waarom je dan niet voor GIO ofzo gaat.
Maar laat ons eerlijk zijn, zet eender wie in die auto, en t maakt niks uit.

ik hoop echt dat ze dit jaar nog verkocht worden aan andretti.
Op een paar jaar kunnen die hopelijk wel iets doen met een deftig budget

ik snap ook niet waarom je dan niet voor GIO ofzo gaat.
Maar laat ons eerlijk zijn, zet eender wie in die auto, en t maakt niks uit.

ik hoop echt dat ze dit jaar nog verkocht worden aan andretti.
Op een paar jaar kunnen die hopelijk wel iets doen met een deftig budget
Ik zou Haas nog niet meteen afschrijven dit seizoen, valt allemaal af te wachten. Kan nooit zo dramatisch zijn als vorig jaar en volgens mij is Haas het enige team dat heel 2021 heeft opgeofferd om alle focus op 2022 te leggen.

HAAS gaat niet verkocht worden aan Andretti. Andretti heeft het 6x gevraagd, en HAAS wou niet verkopen. Andretti heeft nu zelf plannen voor een team, al voorakkoorden met leveranciers etc. die gaan na die investeringen niet ineens een hoop geld op tafel leggen om een ander team op te kopen.

Ik zou Haas nog niet meteen afschrijven dit seizoen, valt allemaal af te wachten. Kan nooit zo dramatisch zijn als vorig jaar en volgens mij is Haas het enige team dat heel 2021 heeft opgeofferd om alle focus op 2022 te leggen.
ik heb andere info gelezen, groot personeelsverloop, al een jaar bezig aan een nieuwe auto, maar met dezelfde dwazen die de vorige auto niet hebben kunnen ontwikkelen.
Ik denk dat ze weeral kansloos laatste gaan zijn (met alfa er met enige marge voor).
Ik hoop uiteraard dat ik mis ben

HAAS gaat niet verkocht worden aan Andretti. Andretti heeft het 6x gevraagd, en HAAS wou niet verkopen. Andretti heeft nu zelf plannen voor een team, al voorakkoorden met leveranciers etc. die gaan na die investeringen niet ineens een hoop geld op tafel leggen om een ander team op te kopen.
ze gaan geen licentie krijgen omdat er veel teams maar 10 teams willen.
GENE HAAS gaat echt niet blijven uit zijn zak betalen, niet vergeten dat ze hun sponsor alweer is kwijtspelen hé.
die mens gaat geen 200 mil per seizoen uit zijn prive spaarpot blijven geven
als GENE ziet dat er dit jaar alweer niks goed uitkomt, dan vliegt zowel Steiner als het team in de verkoop.
je kan vorig jaar wel roepen, alles op 2022, maar als het er dan nog niet uitkomt, dan is het gewoon game over

ik heb andere info gelezen, groot personeelsverloop, al een jaar bezig aan een nieuwe auto, maar met dezelfde dwazen die de vorige auto niet hebben kunnen ontwikkelen.
Ik denk dat ze weeral kansloos laatste gaan zijn (met alfa er met enige marge voor).
Ik hoop uiteraard dat ik mis ben
het is natuurlijk gemakkelijk om zeggen dat "die dwazen vorig jaar niet hebben kunnen ontwikkelen", als ze gekózen hebben om die wagen niet te ontwikkelen.
kans is idd groot dat ze laatste gaan zijn, maar al die "inside geruchten" moogt ge in de F1 gewoon met een hele grove korrel zout nemen hoor.
ze gaan geen licentie krijgen omdat er veel teams maar 10 teams willen.
GENE HAAS gaat echt niet blijven uit zijn zak betalen, niet vergeten dat ze hun sponsor alweer is kwijtspelen hé.
die mens gaat geen 200 mil per seizoen uit zijn prive spaarpot blijven geven
als GENE ziet dat er dit jaar alweer niks goed uitkomt, dan vliegt zowel Steiner als het team in de verkoop.
Gene Haas steekt daar zelf geen 200 miljoen per jaar in he. Da's de grootste klacht ivm HAAS, dat hij te veel rekent op sponsors, maar er zelf niet te veel wilt in steken.
En als hij wilt verkopen, dan moet hij dat gewoon doen als een ander 6x een bod doet.

Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen.

Na de wereldtitel van Verstappen had ik echt een maand of twee een dégout van F1 (laat ik het heel diplomatisch stellen: ik ben absoluut geen fan van Verstappen - op 9Lives destijds nog infra's gehad omdat ik wat minder diplomatisch mijn mening over Verstappen gaf), maar dat is nu toch echt wel volledig weggeëbt.

Ik hoop vooral dat m'n favoriete team aller tijden, Ferrari, de aansluiting bij de top heeft (hun nieuwe wagen ziet er alvast prachtig uit vind ik), en als dat niet het geval is hoop ik dat Hamilton of het McLaren-duo sterk voor de dag komen.

2 weekjes! :)

Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen.

Na de wereldtitel van Verstappen had ik echt een maand of twee een dégout van F1 (laat ik het heel diplomatisch stellen: ik ben absoluut geen fan van Verstappen - op 9Lives destijds nog infra's gehad omdat ik wat minder diplomatisch mijn mening over Verstappen gaf), maar dat is nu toch echt wel volledig weggeëbt.

Ik hoop vooral dat m'n favoriete team aller tijden, Ferrari, de aansluiting bij de top heeft (hun nieuwe wagen ziet er alvast prachtig uit vind ik), en als dat niet het geval is hoop ik dat Hamilton of het McLaren-duo sterk voor de dag komen.

2 weekjes! :)
Ik ben ook Ferrari fan, en ben altijd een grote fan geweest van Felipe Massa, er zijn tijden geweest dat ik hamilton's bloed wel kon drinken, maar, ik probeer altijd neutraal mogelijk te blijven als ik iets schrijf.

De laatste race heb ik bekeken met een open mind; the winner takes it all => de beste van die race wordt wereldkampioen. Maar de beste van die dag, heeft (volgens mij) de race, door toedoen van de wedstrijdleiding, niet gewonnen.
Na de race had ik echt zoiets van "wat heb ik hierjuist nu meegemaakt? Dit kan toch niet juist zijn" naar mijn gevoel is daarmee de stap van sport naar show goed ingezet, en ik was niet zeker dat ik de F1 now wel wou volgen, op dit moment, volg ik enkel nog de officiele site van de F1, en dit is het enige forum waar ik nog iets kom lezen over de F1, en op Youtube volg ik enkel nog het kanaal van The Race.

Maar toch kijk uit naar het nieuwe seizoen, maar niet met het entoesiasme waarmee ik er de andere jaren naar uitkeek.

En om op een positieve noot af te sluiten; Als er 1 piloot is die ik voor eeuwig in mijn hart draag, dan is dat Rubinho Barrichello en deze week, kwam ik dit tegen op youtube:

Ik ben Barrichello beginnen te volgen na die race in Donington in 1993, ik heb dat filmpje bekeken met een grote smile op mijn gezicht en een goed gevoel achteraf. :thumb:

Massa en Barrichello :love:

Ik herinner me levendig São Paulo 1999, Stewart is zeer goed dat seizoen (beetje onverhoopt). Barrichello ligt op een gegeven moment op koers om dikke punten (podium?) te scoren tot z’n motor ploft.

Elke ronde opnieuw voorbij start/finish, dat gejoel van de Brazilianen.

Barrichello z’n eerste Ferrari-win.

Massa had ik echt de wereldtitel gegund ook.

Ik ga me inhouden hier met opmerkingen, en niet posten als ik kwaad ben. Men ‘eist’ een zeker niveau hier als je post, hoewel ik sport rauwe emotie vind. M’n vrouw zal het beamen, als Verstappen zoiets uitsteek dat me niet aanstaat, dan vliegen de meest ranzige vloekwoorden door de living, wens ik hem allerhande lelijke dingen toe, … :D hier dan even wegblijven en afkoelen.

Show mag van mij, en ik wil niet terug beginnen over de finale van 2021, maar laat ons zeggen dat ik er niet echt kan mee leven.

Als ik hoor dat sommige zelfs de f1 niet meer volgen omwille van de ontknoping van 2021, dan vraag ik me af hoelang die personen de f1 volgen.

Als ik hoor dat sommige zelfs de f1 niet meer volgen omwille van de ontknoping van 2021, dan vraag ik me af hoelang die personen de f1 volgen.
Sinds 1998, van ‘97 heb ik losse races gezien maar vanaf 1998 echt actief gevolgd, zeer weinig races gemist.

Ik heb echt een maand of 2 een reset nodig gehad.

Sinds 1998, van ‘97 heb ik losse races gezien maar vanaf 1998 echt actief gevolgd, zeer weinig races gemist.

Ik heb echt een maand of 2 een reset nodig gehad.
Oke, dan net de meest controversiële jaren gemist.
89, 90, 94 en 97 waren imo erger dan 2021.
En vergeleken met Senna en Schumi is Max nog een watje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan