FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Giovinazzi is de meest logische keuze, en slimste keuze imo
Grosjean.. maar die heeft het te veel naar zijn zin in Amerika. Die zal het niet worden. Idem voor kmag
Hulk of Raikkonen? Nope

Zal Fittipaldi worden aangezien er idd weinig andere opties zijn. Maar zullen wsl na een paar races wel gaan inzien dat Fittipaldi er niet veel van bakt en alsnog een vervanger moeten zoeken.

Zou wel tof zijn voor Giovinazzi, toch zuur hoe die aan de kant is geschoven. Maar ik vermoed dat die niet genoeg centen meebrengt?

Formule 1 sluit nieuwe deal met Imola​

De Formule 1 rijdt tot en met 2025 jaarlijks een race op het circuit van Imola. Dat heeft de organisatie maandagavond bevestigd.​

:clap::clap::clap:

Zou wel tof zijn voor Giovinazzi, toch zuur hoe die aan de kant is geschoven. Maar ik vermoed dat die niet genoeg centen meebrengt?

Of niet goed genoeg? Gio was nu echt een heel anonieme rijder he. Nooit eens een uitschieter. Als je grootste claim to fame is dat je "niet ZOveel trager was dan Räikkönen" die, met alle respect, 40+ was en al 10 jaar heel ver over zijn hoogtepunt heen, is het dan onterecht dat je je zitje verliest?

3 seizoenen/62 starts lijkt me vrij correct voor hem.

Piastri?

Gio heeft zijn kansen wel gehad vind ik...
Verdient ongetwijfeld een zitje, maar brengt geen centen mee.
Ik vind het doodjammer dat we hem misschien nooit in een f1 race gaan zien, imo de meest talentvolle van alle juniors.

Bij Piastri is het niet (alleen) omwille van de centen, maar ook omdat dat een Renault junior is. Moet je je weinig zorgen maken om budget, maar dan ben je wel heel afhankelijk van de eerste rijders en/of je werkgever je elders een tijdelijk zitje wil bezorgen.

Bij Piastri is het niet (alleen) omwille van de centen, maar ook omdat dat een Renault junior is. Moet je je weinig zorgen maken om budget, maar dan ben je wel heel afhankelijk van de eerste rijders en/of je werkgever je elders een tijdelijk zitje wil bezorgen.

Als Ferrari of Red Bull junior had hij inderdaad veel meer kans.
Een overname van Haas door Andretti zou zijn kansen ook wel verhoogd hebben imo.

ik heb geen zin om die te zien sukkelen in een kreng van een auto, ik weet dat sommige mensen denken dat HAAS er goed gaat uitkomen, maar ik verwacht een complete flop. Niet vergeten dat PAPA Mazepin bonussen gaf aan het personeel om het zinkend schip niet te verlaten.
Ik verwacht dat het toch te koop zal staan dit jaar en zal worden overgenomen
de enige reden dat dit nog niet gedaan is omdat ze speculeren op de populariteit van F1.
Als hij het 2 jaar geleden te koop had gezet hadden ze een pak minder gekregen

Fittipaldi zal testen, maar gaat waarschijnlijk niet racen.
ik vind die uitleg van Steiner trouwens ook maar tenenkrullend. Ze hebben Mazepin en Uralkali aan de deur gezet, omdat "er veel kritiek was op de oorlog"
zelf hebben ze geen mening over die oorlog, misschien?
Ik denk dat er vooral veel commentaar van de andere sponsers is gekomen in den aard van: als Uralkali blijft zijn wij weg. Dan is die beslissing snel gemaakt ongeacht hoe ze zelf over die oorlog denken.
Kdenk sowieso ook dat het afdanken van Mazepin puur ivm het geld dat hij niet meer binnenbrengt te maken heeft.

Kben geen fan ban die jongen, verre van, maar das gewoon zuur om zo aan de kant geschoven te worden. Net zoals vele andere Russische sporters btw die mogelijks zelfs tege de oorlog zijn.

Kben geen fan ban die jongen, verre van, maar das gewoon zuur om zo aan de kant geschoven te worden. Net zoals vele andere Russische sporters btw die mogelijks zelfs tege de oorlog zijn.
Met het aan de kant schuiven van Mazepin heb ik nul medelijden eerlijk gezegd. Hij mag nu vertrekken door het gebrek aan geld, net zoals dat hij al mocht starten omdat hij geld meebracht, in dat opzicht is het maar rechtvaardig.
Dat Russische sporters bepaalde dingen niet kunnen of mogen doen omwille van hun nationaliteit, los van geld, da's een ander verhaal natuurlijk, maar dat is hier nu niet van toepassing.
Nuja, de ene paydriver mag vertrekken, en een andere paydriver komt in de plaats, allicht.

Hij moet er een goed oog op hebben met Haas, want volgens mij wou hij niet meer in de F1 terugkeren in een achterhoede team of zonder de kans op winst. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan