FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dit een voorspelling is voor het seizoen, mijn god dan gaan we een mooi seizoen tegemoet

De wagens kunnen elkaar duidelijk veel beter volgen als ze dicht bij elkaar hangen.
Denk dat ze DRS dan ook wel mogen herbekijken en die DRS zones mss wat kunnen inkorten.

Ja op de franse zeiden ze t ook dat de banden minder warm zijn bij de wissel.

Wel zot dat verstappen die 3sec weg rijdt door 1 ronde vroeger te pitten. Ben al benieuwd voor straks met de 2e stop

Lookin' good. En we zitten nog maar in de helft van de GP.

Extreem pijnlijk voor McLaren wel. Vooral voor Norris vind ik dit jammer. Hopelijk herpakken die zich nog dit seizoen.

tjah, ge kunt als fanbase niet 20+ jaar zitten roepen dat F1 saai is, en dan klagen dat er regels ingevoerd worden om de sensatie te verhogen.

Lookin' good. En we zitten nog maar in de helft van de GP.

Extreem pijnlijk voor McLaren wel. Vooral voor Norris vind ik dit jammer. Hopelijk herpakken die zich nog dit seizoen.

100% agree. Zie Norris graag rijden, maar dit gaat dit jaar helemaal nergens zijn waar ik hem wil zien vrees ik.

Al een aantal ronden geen stand meer, enkel het aantal laps. Hoe moeten we nu weten wie waar staat?

Edit: net bij het posten zijn de standen terug..

100% agree. Zie Norris graag rijden, maar dit gaat dit jaar helemaal nergens zijn waar ik hem wil zien vrees ik.
Norris hoort idd daar vooraan te vechten met de toppers. Heel jammer dit.

Edit/ 3de stop voor Max en Perez, toen Sainz dit voorstelde als strategie lachten ze het wat weg bij playsports.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan