Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Max zijn gezaag was irriitant, maar die herhalingen vond ik nog veel erger. Op een bepaald moment dacht ik van mijn tv gewoon uit te zetten en te stoppen met kijken. Elk inhaalmanoeuvre werd van uit alle mogelijke hoeken opnieuw getoond. Ze waren verdorie bijna een volle ronde verder vooraleer ze weer live gingen. Niet om aan te zien.Gvd die herhalingen altijd
Denk je ? Ik dacht dat ook tijdens de race hoor, maar toen hij de pits uit reed was toch al duidelijk dat hij helemaal niks verloren was door te pitten na de VSC periode.Hamilton had hoger kunnen eindigen als ze hem sneller binnenriepen bij Mercedes,tactical error.
Nieuwe Red Bull strategy , gewoon wachten tot Latifi crashed.Abu Dhabi: Latifi in de muur, Verstappen wint
Jeddah: Latifi in de muur, Verstappen wint
I see a pattern.

Hij hing samen met Magnussen toen al die wagens plots stil vielen. Magnussen kon wel nog de pits in voor die sloot, Lewis niet. Lewis moest wachten tot na de VSC om te pitten en hij kwam net na Magnuqsen terug het circuit op. Volgens mij had hij dus helemaal niks verloren.
Denk je ? Ik dacht dat ook tijdens de race hoor, maar toen hij de pits uit reed was toch al duidelijk dat hij helemaal niks verloren was door te pitten na de VSC periode.
Hij hing samen met Magnussen toen al die wagens plots stil vielen. Magnussen kon wel nog de pits in voor die sloot, Lewis niet. Lewis moest wachten tot na de VSC om te pitten en hij kwam net na Magnuqsen terug het circuit op. Volgens mij had hij dus helemaal niks verloren.
Idd, de drs wordt ook leuk op deze manier. Door dat surplacen voor de detectie kunnen achterliggers misschien nog aansluiten waardoor je nog meer strijd gaat krijgen.De nieuwe reglementen lijken een voltreffer. Veel dichter volgen, gevechten blijven duren, inhalen en terug ingehaald worden en dat meerdere keren. Dit soort racen hebben we al een paar decennia niet meer gezien.
Top.
De nieuwe reglementen lijken een voltreffer. Veel dichter volgen, gevechten blijven duren, inhalen en terug ingehaald worden en dat meerdere keren. Dit soort racen hebben we al een paar decennia niet meer gezien.
Top.

1 plekje dus verloren. Toen hij zijn pitstop miste dacht ik dat hij er veel meer door zou gaan verliezen. Viel dus al bij al nog mee.Hij verloor toch een plaats op Magnussen en kon die achteraf niet meer terugwinnen.
De VSC:theoretisch perfect systeem,in de praktijk toch discutabel imo.
Sainz zat op zo'n 7-8 seconden van Verstappen en toen ze de race terug hervatten op ruim 12.
Ging daarna wel vrij snel terug naar die 8 seconden,maar toch.Vind 4 seconden toch wel echt veel marge.
Ook gap tussen Leclerc en Verstappen was kleiner dan voor de hervatting.
Ik vind dat eigenlijk wel amusant, geeft weer een extra dimensie aan de duels en maakt het nog wat tactischer met uitdagen/bluffen als gevolg, I like.Denk dat ze voor Hamilton gewoon hoopten op een 2de safety car. Leuke race weer, pech voor Perez en alleen een beetje stom dat ze elkaar nu moeten uitremmen voor de drs lijn..
Dat was vorig jaar hier toch ook al een "spel". Zal ook maar enkel werken in een hairpin gevolgd met een DRS straight.Idd, de drs wordt ook leuk op deze manier. Door dat surplacen voor de detectie kunnen achterliggers misschien nog aansluiten waardoor je nog meer strijd gaat krijgen.