FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat deed er ook niets toe voor de titel. Max die P2 finishte was al meer dan genoeg om de titel binnen te halen, ongeacht het resultaat van Perez.
jaja, maar het ging erover dat de manier waarop minder zou zijn:
Toch wel een anticlimax om zo je wdc te winnen
Mooi van Piastri!

Triestig om zo uw WDC te moeten 'vieren'.
berichten op het moment dat Perez uit viel.

Waarom safety car als de wagen niet in de weg staat ?
omdat er mensen die wagen moeten verzetten. als 1 wagen daar uit de bocht kan vliegen, kunnen er nog dat doen.

Mijn bericht was na de finish :) Ik had het over dat hij heel het seizoen alles praktisch probleemloos wint en dan z'n wdc krijgt met een tweede plaats in een sprint-race. Anticlimax in de zin dat het op dat moment niet echt specteculair gevierd werd/kon worden en het leek bijna een afterthought zo. Dus geen kritiek op Max hé

jaja, maar het ging erover dat de manier waarop minder zou zijn:

berichten op het moment dat Perez uit viel.

omdat er mensen die wagen moeten verzetten. als 1 wagen daar uit de bocht kan vliegen, kunnen er nog dat doen.
Ik bedoel de viering na de race. Er worden 3 'medailles' na de sprintrace gegeven en that's it.

Toch maar triestig om zo uw titel te moeten vieren .

Vietnam had ook een langdurig contract.
en ok, daar speelde meer, en Qatar = geld, maar het is niet omdat je een langdurig contract hebt, dat er niks mogelijk is.

Als je dat zo leest, was het toch borderline voor velen.

Ocon heeft zitten kotsen.
Sargeant had blijkbaar al griepverschijnselen voor de race.
Albon naar het medisch centrum.
Magnussen braakneigingen.
Stroll zei dat hij het gevoel had dat hij bewusteloos ging worden.
Alonso maakte ongewone foutjes die hij normaal niet doet.
Leclerc begon wazig te zien.

Er moet er maar één coureur tussen zitten die tijdens de race over zijn limiet gaat, het bewustzijn verliest en volle vitesse in de barricades knalt. Dan ben je mogelijks verder van huis. Onbegrijpelijk dat die race in deze periode op de kalender geplaatst wordt bij zo'n weersomstandigheden, zoiets valt toch op voorhand in te calculeren. Maarja.. 💰💰💰

Net de quali bekeken, wanneer Max er niet met kop en schouders bovenuit zou steken zouden we eigenlijk een fantastisch seizoen hebben gehad.

Zowel Ferrari, Mercedes, Red Bull en McLaren op dit moment enorm aan elkaar gewaagd, met daarbij nog eens Aston Martin/Alonso vlakbij (nu wel wat minder) en Alpine die komen aansluiten. Het zit allemaal heel dicht op elkaar wanneer Max niet op niveau zit.

Ja word wel smullen zondag + ik vind het persoonlijk ook wel een schitterend circuit. Zal ook wel banden vreten wat het tactisch nog interessanter maakt :p

Ik denk dat ik met hand op het hart al durf zeggen dat Ferrari niet gaat winnen :evil:

Laatst bewerkt:
Volgens hun programma (en de tv gids van De Morgen) zendt play sports om middernacht de kwalificatie van de sprintrace uit 🙄🤔.
Als dit zou kloppen, is de keuze tussen play sports of F1 tv voor volgend seizoen bij deze gemaakt.

Volgens hun programma (en de tv gids van De Morgen) zendt play sports om middernacht de kwalificatie van de sprintrace uit 🙄🤔.
Als dit zou kloppen, is de keuze tussen play sports of F1 tv voor volgend seizoen bij deze gemaakt.
Ge kunt ook gewoon gratis kijken op Tipik.

Geen slecht woord over play sports. Ik zie daar tegenwoordig wel graag naar. 😬

Die studiopresentator brengt dat goed en gasten zoals een marc goossens of Massimo.. kennen er wel wat van.

En de podcast de paddock op maandag is soms toch wel lachen. Vorige keer met Jeroom :rofl:

F1tv met hollandse commentaar is echt desastreus. Zoveel gezever kan ik niet aan.

Ge kunt ook gewoon gratis kijken op Tipik.
Dat doe ik al bijna 10 jaar denk ik. Gaëtan zijn commentaar is prima, en de co-commentatoren zijn vaak uitstekend. Van mensen als Stoffel Vandoorne, Theo Pourchaire, Gwen Lagrue (hoofd rijdersontwikking bij Mercedes dacht ik?) of Jacky Ickx kan je moeilijk zeggen dat ze weinig weten over de F1. Nu ik er zo bij nadenk zijn die co commentatoren echt wel goed de laatste jaren.

Comments van Max over de Sprints is exact hoe ik erover denk. Afvoeren die handel.

En als er dan iemand iets doet tonen ze het niet eens. Yuki veel plekken goedgemaakt en 1x in beeld geweest ermee...

F1tv met hollandse commentaar is echt desastreus. Zoveel gezever kan ik niet aan.
Dat is afschuwelijk, maar waarom zou je dat dan ook opzetten... Ik heb heel lang naar Crofty en Martin Brundle geluisterd, maar ben sinds kort overgeschakeld op Alex Jacques met David Coulthard en Jolyon Palmer, geweldig trio.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan