Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben eigenlijk wel tevreden van het huidige Kwalificatie format. 3 mini Qualifying shootouts, wat meer kunde vragen? Als kijker boeit die file vorming toch niet wat meestal in Q1 voorvalt. Iemand die zich laat vangen om als laatste naar buiten te gaan om een optimale track conditie voor zich te krijgen, weet dat em hierbij een risico pakt. Zo een gevalleke zoals Ocon heb ik geen medelijden mee, kvind dat zelfs goed dat em dan zelf genaaid wordt door eender wie ^^
Welke andere opties hebt ge?
- 1 voor 1 naar buiten, hoe saai en langdradig gaat dat zijn
- de laatste verandering dat ik nog herinner was dat elke 3min iemand afviel, dat was het toch ook niet.
- in de tijd van Schumacher was het 1 uur lange qualifying sessie zeker waarbij enkel de laatste 10 to 5 min van belang waren
Idd. Bovendien was er echt wel genoeg plaats voor Norris, maar die wou precies in het midden van de baan blijven.Mooie race terug. Alleen vind de penalty voor Perez niet helemaal correct. Hij leek een correctie te doen en dan even te wachten met insturen tot de grip terug was. Race incident imo en Ferarri is hier de verliezer van.
Ik had gelezen dat het normaal zou gaan over enkele pitcrewleden die niet de juiste veiligheidsbrillen zouden aangehad hebben. Zal wel gewoon een geldstraf worden.Wat is er niet met die pit stop infrigments gebeurd eigenlijk ?
Nog altijd in onderzoek of al behandeld en niks aan de hand?

Het ging over eye protection van de pitcrew. Zal misschien een geldboete worden maar wellicht geen positie verlies.Wat is er niet met die pit stop infrigments gebeurd eigenlijk ?
Nog altijd in onderzoek of al behandeld en niks aan de hand?
Norris treft imo ook geen schuld. Die heeft best laat ingestuurd. Gewoon een race incident imo.Idd. Bovendien was er echt wel genoeg plaats voor Norris, maar die wou precies in het midden van de baan blijven.
Had geen straf mogen zijn.
maanden is ook overdreven he. eind januari zal DTS er wel weer zijn, februari team-presentaties en testen, en maart nieuw seizoen.Nu weer maanden niks F1.
Hopelijk volgend jaar een iets of wat spannend seizoen![]()
DTS komt (normaal gezien) het weekend voor de eerste race pas uit.maanden is ook overdreven he. eind januari zal DTS er wel weer zijn, februari team-presentaties en testen, en maart nieuw seizoen.
we gaan hoop en al 2 maand niks hebben.
in de goeien ouwen tijd zat we nu al bijna 2 maand op onze honger.
Als wachten op een SC uw enigste strategie is. Dan faalde toch als strategist.
Nee...Is DTS eigenlijk nog de moeite om kijken?