FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Ferrari fan toch erg benieuwd of hun degradatie problemen effectief zijn opgelost.

Toch weer ongelooflijk veel zin in het nieuwe seizoen :love2:

1708941781971.png

Toch nog eens een BG.be F1 league gestart. :woohoo:
https://fantasy.formula1.com/en/leagues/join/P4OMHTITA02

Max wint toch iedere week, zo moeilijk kan het niet zijn toch?

Voor iedereen die denkt F1 te kennen, het beter te weten dan die anderen hier.
Ben je fanboy? Of is je blik net breder dan de rest?
Wil je bragging rights dat je het resultaat van mijlenver zag aankomen of wil je gewoon stiekem je diepe inzichten etaleren?

Dit is jullie kans!

Deelnemen is het makkelijkste dat er is.
  • Je krijgt een budget en koop vijf piloten en twee teams aan.
  • Voor elk raceweekend (dus zaterdag Q of vrijdag voor de sprintraces) verander je je team naargelang de sterktes.
  • Verhoog je budget door bang-for-buck piloten in je team te zetten.
  • Speel strategisch chips met dubbele punten, geen negatieven enzovoort.
Als ongeslagen kampioen van de afgelopen 5 jaar vind ik dat het hoog tijd is dat er een uitdager opstaat en gans BG toont wie hier de meest levelheaded fan is van de sport!

JOIN UP! :D

Je leert dat snel. Ik ga nog een tip geven, na elk weekend kan de waarde van een piloot/team stijgen of dalen. In het begin focus ik op iets lagere aankopen die boven hun verwachtingen gaan scoren, zoals vorig jaar eerst Aston Martin en daarna McLaren, of Albon en later Sainz. Als je zo je budget met een miljoen of tien vergroot hebt kan je gewoon de beste figuren nemen uit de eerste 7 races.

Ik bedoel, je kunt ook een team aanmaken waar je Max & RBR en Alonso kiest en voor de rest niet meer naar je team omkijken dit jaar. Van deze spelers wéét je dat je constant goede punten gaat scoren. Maar als je je kaarten in het begin van het seizoen goed speelt, kan je later op het jaar (bvb) Max, Leclerc, Alonso én RBR & Mercedes of RBR & Ferrari in je team zetten.

Klopt de code nog in de beginpost van F1 fantasy? @sink

Code staat in de link, Jonas!
Bekijk bijlage 27382

Toch nog eens een BG.be F1 league gestart. :woohoo:
https://fantasy.formula1.com/en/leagues/join/P4OMHTITA02

Max wint toch iedere week, zo moeilijk kan het niet zijn toch?

Voor iedereen die denkt F1 te kennen, het beter te weten dan die anderen hier.
Ben je fanboy? Of is je blik net breder dan de rest?
Wil je bragging rights dat je het resultaat van mijlenver zag aankomen of wil je gewoon stiekem je diepe inzichten etaleren?

Dit is jullie kans!

Deelnemen is het makkelijkste dat er is.
  • Je krijgt een budget en koop vijf piloten en twee teams aan.
  • Voor elk raceweekend (dus zaterdag Q of vrijdag voor de sprintraces) verander je je team naargelang de sterktes.
  • Verhoog je budget door bang-for-buck piloten in je team te zetten.
  • Speel strategisch chips met dubbele punten, geen negatieven enzovoort.
Als ongeslagen kampioen van de afgelopen 5 jaar vind ik dat het hoog tijd is dat er een uitdager opstaat en gans BG toont wie hier de meest levelheaded fan is van de sport!

JOIN UP! :D

toch weer gewoon RB op 1.
Ik dacht even : 'naar wat hebt gij gekeken' :)

En Haas heeft inderdaad een probleem. En Alpine ook.
En Mclaren voor de verandering eens niet. Vorige 2 seizoenen stonden die de eerste races nergens. Als die dit jaar door het jaar dan ook nog zo een vooruitgang kunnen boeken....

En Mclaren voor de verandering eens niet. Vorige 2 seizoenen stonden die de eerste races nergens. Als die dit jaar door het jaar dan ook nog zo een vooruitgang kunnen boeken....

Rustig blijven, het is maar FP1 :)
Denk dat er echt niets te zeggen valt voorlopig. Naar de mediums kijkende zit McLaren/Ferrari/Mercedes/RBR binnen 2 tienden van elkaar.

FP2 is normaal relevanter voor qualifying, dan mogelijk wel wat interessantere soft runs. En dan nog is het maar race pace dat bepalend is.

Ik ben toch benieuwd wie nog welke zandzakjes aan hun wagen heeft hangen. In het midden van FP2 is het nog steeds niet duidelijk, en eigenlijk zelfs verwarrend.

Ik ben toch benieuwd wie nog welke zandzakjes aan hun wagen heeft hangen. In het midden van FP2 is het nog steeds niet duidelijk, en eigenlijk zelfs verwarrend.
Echt totaal onduidelijk. Lewis en Hulkenberg rijden op soft in FP2 hun tijd van de Q vorig jaar, maar de vraag is wie de power al heeft open gezet en wie niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan