Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt de code nog in de beginpost van F1 fantasy? @sink
Bekijk bijlage 27382
Toch nog eens een BG.be F1 league gestart.
https://fantasy.formula1.com/en/leagues/join/P4OMHTITA02
Max wint toch iedere week, zo moeilijk kan het niet zijn toch?
Voor iedereen die denkt F1 te kennen, het beter te weten dan die anderen hier.
Ben je fanboy? Of is je blik net breder dan de rest?
Wil je bragging rights dat je het resultaat van mijlenver zag aankomen of wil je gewoon stiekem je diepe inzichten etaleren?
Dit is jullie kans!
Deelnemen is het makkelijkste dat er is.
Als ongeslagen kampioen van de afgelopen 5 jaar vind ik dat het hoog tijd is dat er een uitdager opstaat en gans BG toont wie hier de meest levelheaded fan is van de sport!
- Je krijgt een budget en koop vijf piloten en twee teams aan.
- Voor elk raceweekend (dus zaterdag Q of vrijdag voor de sprintraces) verander je je team naargelang de sterktes.
- Verhoog je budget door bang-for-buck piloten in je team te zetten.
- Speel strategisch chips met dubbele punten, geen negatieven enzovoort.
JOIN UP!![]()
Beginpost ook aangepast.Code staat in de link, Jonas!
Aha! Ik had de link niet gezien (of de code erin)Code staat in de link, Jonas!

En nu? Terug zijn plek innemen alsof er niets gebeurd is?goed nieuws bij RBR:

Ja als het onderzoek niets heeft gevonden?En nu? Terug zijn plek innemen alsof er niets gebeurd is?![]()
Ik dacht even : 'naar wat hebt gij gekeken'toch weer gewoon RB op 1.
En Mclaren voor de verandering eens niet. Vorige 2 seizoenen stonden die de eerste races nergens. Als die dit jaar door het jaar dan ook nog zo een vooruitgang kunnen boeken....

Echt totaal onduidelijk. Lewis en Hulkenberg rijden op soft in FP2 hun tijd van de Q vorig jaar, maar de vraag is wie de power al heeft open gezet en wie niet.Ik ben toch benieuwd wie nog welke zandzakjes aan hun wagen heeft hangen. In het midden van FP2 is het nog steeds niet duidelijk, en eigenlijk zelfs verwarrend.