FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Max toont toch weer hoe cool hij blijft als iemand hem voorbij gaat
Perez alweer op een seconde per ronde.
Ik denk dat Max in een McLaren redelijk makkelijk kampioen kan worden, Omgekeerd denk ik Norris in de redbull (nog)niet.
Hij mist duidelijk de ervaring van voor de overwinning te gaan
Toch een leuk seizoen voor de spanning

Heel leuk duel, maar voor de rest toch weer maar een voorbeeld hoe waardeloos een sprintrace is.

Max toont toch weer hoe cool hij blijft als iemand hem voorbij gaat
Perez alweer op een seconde per ronde.
Ik denk dat Max in een McLaren redelijk makkelijk kampioen kan worden, Omgekeerd denk ik Norris in de redbull (nog)niet.
Hij mist duidelijk de ervaring van voor de overwinning te gaan
Toch een leuk seizoen voor de spanning
Norris wordt niet eens kampioen in de snelste wagen, laat staan met deze Red Bull.

En dat bedenken die big brains daar nu pas? Hier op het forum werd dat idee al jaren geleden geopperd, weet niet meer door wie.
Is die bocht ook breder gemaakt aan de buitenkant? Er lijkt daar ooit nog een groene strook en wit/rood geverfde boord te zijn geweest.

Natuurlijk weer geen further action bij Verstappens unsafe release, hinderde Norris daar toch duidelijk.

Dit is gewoon op conto van Verstappen hoor. Verstappen had hem altijd de plaats moeten geven eerder + constant reageren op bewegingen van Norris.

Ja, sowieso Verstappen zijn fout, maar echt jammer dat Norris nu 0 punten heeft. Norris had ook wel weinig geduld met al die track limits die hij had.

Gewoon diefstal, dit was gewoon Norris zijn win hadden ze de ballen gehad om Verstappen te bestraffen of bevelen de plek terug te geven.

Verstappen die gewoon alle trukken uit het boek kent om Norris achter te houden. Norris die 2x Verstappen eraf duwt en Verstappen die dan 1x zen bocht mist en Lando raakt imo. Had Lando direct zijn penalty gekregen had het waarschijnlijk niet tot een collisie gekomen.

Verstappen die gewoon alle trukken uit het boek kent om Norris achter te houden. Norris die 2x Verstappen eraf duwt en Verstappen die dan 1x zen bocht mist en Lando raakt imo. Had Lando direct zijn penalty gekregen had het waarschijnlijk niet tot een collisie gekomen.
Heb je de race wel gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan