Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eens naar 1997 bellen...Als het echt moet zie ik Piastri nog wel een tikje geven aan Verstappen in geval van nood. Of misschien zelfs een Mercedes die dit doet.
Een goeie classic Dive Bomb richting Verstappen, meer hoeft het niet te zijn.
Uiteraard hoop ik er niet op, maar wanneer de belangen zo groot zijn weet je maar nooit.
Beetje gelijkaardig als in het voetbal in de laatste minuten een doorgebroken speler neerhalen. Rood, maar who cares als dit de winst binnenhaalt.
Morris laat Verstappen op zijn gemak winnen en rijdt zelf chill naar de 2de plaats, zonder druk van zijn teamgenoot in P3.Norris op de vuile kant, verstappen die het veld kan “controleren” in race pace.
Ik geloof er nog in.![]()
Morris laat Verstappen op zijn gemak winnen en rijdt zelf chill naar de 2de plaats, zonder druk van zijn teamgenoot in P3.
Easy.
Norris moet enkel maar op het podium staan, op welke positie maakt niks uit. Hij moet dus enkel naar Russell kijken voor P3.Als Piastri een goeie start heeft, gaat hij echt nie Norris voorlaten. Da zal dan eerder later in de race gebeuren.