En dan kijken ze naar Stroll en is bewezen dat dat niet kloptZouden er nu mensen beginnen denken dat een Vlaamse moeder een genetisch voordeel heeft in de F1?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan kijken ze naar Stroll en is bewezen dat dat niet kloptZouden er nu mensen beginnen denken dat een Vlaamse moeder een genetisch voordeel heeft in de F1?

op het moment van die radioboodschap niet. Niet vergeten daar staat vertraging opMaar dan nog, mocht hij binnenkomen en LEC niet is hij zijn quasi zekere derde plek kwijt.

Nog 2u afwachten voor de var (car check) zeker![]()

Nog 2u afwachten voor de var (car check) zeker![]()
Pas op, ge gaat hier last mee krijgenNiet de spannendste race maar toch mooi voor Norris van het even zonder gedoe af te ronden..

Dat viel wel op, hij bedankte ook alleen zijn moeder, en daarna bij de hugs met zijn vriendin negeerde hij zijn pa ook. Zit precies niet helemaal goed.Lando heeft precies weinig goesting om met zijn pa te vieren![]()
Echt, ik was net aan't zeggen dat ik Zak niet kan uitstaan en toen hoorde ik dat, perfecte case in point.“This is Zak, is this the World Champion Hotline?”
Sorry![]()
Bwa, die begint seffes aan zijn 10de seizoen op een niveau dat anderen max 1 of 2 seizoenen volhouden. Zal toch ook ergens aan zijn genen liggen.En dan kijken ze naar Stroll en is bewezen dat dat niet klopt![]()