Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Norris had ook wel veel geluk op het einde. Met zijn pedaal, als nog 1 of 2 rondes verder waren dan was hij p2 kwijt geraakt aan russel.
Ge bedoelt eerder 1 bocht.Norris had ook wel veel geluk op het einde. Met zijn pedaal, als nog 1 of 2 rondes verder waren dan was hij p2 kwijt geraakt aan russel.
Ivm Hamilton gaat het over ne halve millimeter te dunne bodemplaat.Ondertussen is de DSQ officieel, voor alle drie.

ze waren ook al vroeg binnen gekomen bij de eerste stop, en dus gewoon vastgehouden aan die 2 stopper "voor een undercut". die er dan niet kwam, omdat niemand anders (behalve Lewis) nog gepit isBizarre strategische blunder van Racing Bulls. Waarom zou je alweer pitten als je nog geen pace verliest én er bij andere teams al sprake was van een éénstopper ?!
Ge trekt ergens de lijn ....Ivm Hamilton gaat het over ne halve millimeter te dunne bodemplaat.
(3 metingen: 0,4 - 0,5 en 0,5 millimeter te dun)
Just is just maar dat lijkt mij wel extreem streng om daar ne DQ voor te geven.
Marginal gains en Ferrari shrewed is up ..Ge trekt ergens de lijn ....
799,999kg is ook geen 800kg. Dat mag dan ook omdat het heel nipt is?
Dat was toen ook duidelijk een fout van de ploeg want ze hebben hem toen nooit durven ontslaan (Voor diegenen die nog weten waarover het toen ging).Lawson dan?Zelfs Max weet dat hij vandaag met een VCarb sneller is.
Zet Max vandaag in een Mercedes, hij had gewonnen. Wss in de Ferrari ook.
In een Mclaren had hij wss 30 sec voorsprong
Ze moet ook maar 9mm dik zijn hé.Ivm Hamilton gaat het over ne halve millimeter te dunne bodemplaat.
(3 metingen: 0,4 - 0,5 en 0,5 millimeter te dun)
Just is just maar dat lijkt mij wel extreem streng om daar ne DQ voor te geven.
Zo veel mogelijk uit de lucht gegrepen veronderstellingen in 1 post?Lawson is echt wel beter dan Tsunoda, hij heeft hem echt al genoeg verslagen om dit te tonen.
Die redbull zonder Max is gewoon top 8 materiaal.
Kan snel zijn als alles perfect is, gewoon onrijdbaar anders.
Zelfs Max weet dat hij vandaag met een VCarb sneller is.
Dit was vorig jaar ook al zo.
Zet Max vandaag in een Mercedes, hij had gewonnen. Wss in de Ferrari ook.
In een Mclaren had hij wss 30 sec voorsprong (ik denk dat die vandaag totaal niet op de limiet rijden).
Vervangen door Tsunoda? zelfde shit.
Vervangen door Ricardio? nog erger.
Ik vermoed trouwens dat de geruchten over een overstap van Verstappen naar een ander team groter en groter worden.
Ze krijgen die problemen al bijna een volledig jaar niet opgelost, motor volgend jaar zal ook wel een issue zijn.
Ik denk dat George Russel best heel hard zijn best doet om voor Kimi te blijven.

Zie interview Max Verstappen...Zo veel mogelijk uit de lucht gegrepen veronderstellingen in 1 post?![]()
Trouwens best bijzonder dat Hamilton de sprintkoers domineerde en ook de sprintpole had, en vervolgens in de hoofdrace geen deuk in een pakje boter rijdt.
In het huidige veld kan je als team niet meer veroorloven om slechts met 1 rijder te scoren. Hoe Red Bull die situatie al zo lang zichzelf aandoet is me wel een raadsel. De Red Bull talentenvijver is zeer groot, maar enkel Vettel is daar als grote kampioen uitgekomen. De rest is/was eerder middelmoot. Verstappen hebben ze buiten de junior pool binnen gehaald.zelfs met 3 disqualificaties, 1 DNF, een 10s penalty voor Doohan en een extra stop voor Tsunoda, scoort Lawson nog geen punt.
Er komt bij Red Bull deze week al een noodvergadering om te zien hoe ze Lawson sneller kunnen maken