FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
We kunnen stilaan stellen dat de titel zo goed als zeker naar een McLaren rijder gaat dit jaar. De nieuwe TD heeft niet het minste effect, integendeel. Barcelona is steeds een goede graadmeter over welk team de beste auto heeft en dat is duidelijk McLaren. De race moet natuurlijk nog gereden worden en Verstappen heeft duidelijk voor topsnelheid op het rechte stuk gekozen, zijn Sector 3 was mighty.
Tsunoda... wat is me dat toch met die 2de Red Bull, dat kan toch niet dat je zonder serieuze problemen gewoon traagste eindigt in die auto? Bizar!
Alonso vierde zijn ronde als was het pole, maar staat gewoon P10. Zo competitief is het veld tegenwoordig. Gasly plant die Alpine toch ook weer in de top 10.

Zonder expliciet over de wagen of zichzelf te spreken, zegt Max hier wat een aantal mensen al langer vermoeden he: die RB is gewoon geen goede wagen. het wordt hevig verborgen door het talent en de ervaring van Verstappen, maar anders is dat een top 10-wagen at best.
en als je dan niet de laatste updates kan krijgen (door je eigen domme crash in Imola, blijkbaar), dan zit je in de problemen.

Zowel als Tsunoda als Lawson zijn maar meelopers dat is toch vrij duidelijk.
Hadjar is duidelijk sneller dat kan je nu al zien bij de Racing bulls.
Hadjar kan die wagen wel in de top 10 krijgen.
Tis echt tijd dat ze een 2 de toprijder binnen halen en nietmeer kijken naar rijders zoals Tsunoda en een Lawson.

Laatst bewerkt:
Tja, Lawson outqualified Yuki sinds de swap...Het begint echt wel pijnlijk te worden. (Voor Yuki en Red Bull)
Yuki heeft de grootste delta ooit tegenover Max.
Waar is den tijd dat ze rijders uit dat zitje gooide omdat ze 3 tienden trager waren dan Max en in de top 6 finishte.

Tja, Lawson outqualified Yuki sinds de swap.
en Yuki uitqualifiede Lawson altijd vóór de swap (wat niet moeilijk was, want Lawson altijd achteraan).

't is ook niet alsof Red Bull kan blijven swappen he. als ze er nu Hadjar in steken, en dat lukt ook niet, weer Lawson erin? en dan weer Yuki? etc.

en Yuki uitqualifiede Lawson altijd vóór de swap (wat niet moeilijk was, want Lawson altijd achteraan).
Dat waren maar 2 races. :p Yuki heeft ondertussen ook al genoeg vanachter mogen vertrekken in die RB. Al meer als Lawson. ;) Uiteraard ook niet moeilijk met meerdere races. :p
Beide zijn toch gewoon kloefklappers eerste klas. Dat die twee zelfs in dat zitje terecht komen is toch een joke.

Heel die farce begint echt wel onaanvaardbare proporties aan te nemen.
En ik die dacht dat het indertijd al triestig was met Perez. :/

Geen Stroll morgen aan de start. Heeft al enkele weken pijn en last aan de arm/pols die weer op speelt na de val met zijn mtb begin 2023.

Geen Stroll morgen aan de start. Heeft al enkele weken pijn en last aan de arm/pols die weer op speelt na de val met zijn mtb begin 2023.
Ze zijn aan 't zien voor een operatie en mogelijks is de GP van Canada daardoor twijfelachtig. Officieel is Stoffel nog steeds reserve, maar realistisch gezien zal Drugovich wel eerste keus zijn :(

Ik hoop dat Stoffel een kans krijgt, maar in dat hok van een Aston Martin is dat ook weer geen cadeau.

Ze zijn aan 't zien voor een operatie en mogelijks is de GP van Canada daardoor twijfelachtig. Officieel is Stoffel nog steeds reserve, maar realistisch gezien zal Drugovich wel eerste keus zijn :(
Denk niet dat het stoffel zal worden. Die zit (normaal gezien) in Le Mans tijdens het Canada weekend. Natuurlijk als F1 roept...

6 weken heeft hij daar blijkbaar al last van, en nu na de quali ineens beslissen ze dat hij niet kan racen.

Ik zou Lawrence Stroll toch ook niet als vader willen.

Als Stoffel-fan is er het gezegde “it’s the hope that kills you”. Ergste voorbeeld hiervan was met Hamilton die Covid had in Bahrein 2020.

Toen dacht ik echt dat het ging gebeuren, eens laten zien wat die kan met een goede wagen. En dan kiest Mercedes ervoor om Russell in de wagen te zetten. Sindsdien hoop ik niet meer.

Het zal wel Drugovich worden, is ook de eerste reserverijder denk ik. Die gaat Le Mans wel laten liggen voor een kans in F1, terecht ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan