Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken die rijders niet eens. Was tot gisteren ca. 20 jaar geleden dat ik nog een volledige race had gezien.Wat heeft Norris hier eigenlijk iemand fout gedaan?
Wat een uit de duim gezogen verhalen allemaal.
Dat plaatst meteen je vorige bericht ook in perspectief...Ik ken die rijders niet eens. Was tot gisteren ca. 20 jaar geleden dat ik nog een volledige race had gezien.
Als ge ziet wat voor stoot die Norris uithaalt, hoeft er niks uit de duim te worden gezogen.
Reality beats fiction.
om hier efkes op te antwoorden: Norris heeft meer dan het minimum aantal ronden gereden om geklassificeerd te worden. Die 5s zijn dus toegevoegd aan zijn racetijd. wat al twijfelachtig is op zich.De penalty is overigens volledig terecht: hij had daar zomaar Piastri van de baan kunnen knallen of een lekke band bezorgen. Heeft dat geen gevolgen voor de volgende GP, aangezien Norris een DNF had en de penalty dus niet heeft kunnen uitzitten?

Een DNF, en de "Uilskuiken van de dag" award.Dus hij heeft maw niks gehad![]()

Omdat hij overduidelijk in fout is?Ik zie ook niet echt in waarom je een penalty moet krijgen om uw eigen race om zeep te draaien met een domme move.
Typische f1 giftigheidWat heeft Norris hier eigenlijk iemand fout gedaan?
Wat een uit de duim gezogen verhalen allemaal.
Om in de sfeer te blijven

Cordeel![]()