Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zie je maar, veel gezever, er gebeurde gewoon niets. Antonelli reed 'm er eigenlijk op schandalige wijze uit.Het positieve is dat we nu geen posts meer gaan zien over het kampioenschap en de penaltypunten van Max![]()
Inderdaad, en Colapinto stond op 16 ronden oude mediums, die zouden in slechtere staat moeten zijn dan de 11 ronden oude hards van Tsunoda.Tsunoda wordt toch ook schrijnend, eerst ingehaald worden door Colapinto en daarna diezelfde eraf rijden.
Dat is geen referentie, die site staat vol nonsens en leugens.Vandaag in dingen die niet lang mee gegaan zijn:
![]()
Red Bull boss Christian Horner hopes rival F1 fans CRY at Austrian Grand Prix
Read More...www.gpfans.com
Echt waar, waarom zou je ook naar je 7-voudig wereldkampioen luisteren.Echt Ferrari man.
In mijn ogen moet Vasseur weg bij Ferrari. Nooit gesnapt wat ze daarin gezien hebben, was bij Sauber Alfa ook niets.Echt waar, waarom zou je ook naar je 7-voudig wereldkampioen luisteren.
D’Ambrosio is vervanger voor Vasseur dit weekend.In mijn ogen moet Vasseur weg bij Ferrari. Nooit gesnapt wat ze daarin gezien hebben, was bij Sauber Alfa ook niets.
Ik weet dat hij er niet is dit weekend, maar je haalt Hamilton niet om dan zo laag te presteren.