Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad, en Colapinto stond op 16 ronden oude mediums, die zouden in slechtere staat moeten zijn dan de 11 ronden oude hards van Tsunoda.
Ik weet ook niet of Piastri sneller was dan Norris. Dit circuit is bij wijze van spreken voor de helft DRS, dus zolang ge binnen de seconde blijft is het “redelijk” gemakkelijk om te blijven volgen. Momenteel krijgt Piastri het gat niet dicht op zijn iets versere banden.
In mijn ogen moet Vasseur weg bij Ferrari. Nooit gesnapt wat ze daarin gezien hebben, was bij Sauber Alfa ook niets.
Ik weet dat hij er niet is dit weekend, maar je haalt Hamilton niet om dan zo laag te presteren.
In mijn ogen moet Vasseur weg bij Ferrari. Nooit gesnapt wat ze daarin gezien hebben, was bij Sauber Alfa ook niets.
Ik weet dat hij er niet is dit weekend, maar je haalt Hamilton niet om dan zo laag te presteren.