FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis nog vroeg maar de experts gaan er van uit dat het idd wel eens Ferrari zou kunnen worden. Dat het in ieder geval gaat tussen Ferrari en McLaren. Ik voorspel dat het sws niet van RBR en Mercedes gaat komen en dat RBR nu wel eens echt wat gaat tegenvallen, ook Max.

Officieel bevestigd: Monaco wordt een verplichte 2-stopper. Reden: om de race spectulairder te maken.

Diepe, diepe zucht.......
Is dat dan ideaal om alles te vervangen buiten de limieten van het seizoen om, alle grid penalties te ontvangen en dan de eerste ronde al te pitten om vervolgens te knallen in clean air tot ge uw banden moet vervangen en dan pitstop 2 te doen? :unsure:

Is dat dan ideaal om alles te vervangen buiten de limieten van het seizoen om, alle grid penalties te ontvangen en dan de eerste ronde al te pitten om vervolgens te knallen in clean air tot ge uw banden moet vervangen en dan pitstop 2 te doen? :unsure:
Dat lijkt me inderdaad iets wat ik in motorsport manager zou doen... (en ik vermoed dat het nog echt werkt ook hier)

Zo, nog een goeie week om een stem uit te brengen op de poll hierboven.
Ik denk dat deze voor McLaren en Norris zal zijn dit jaar.
Al is het maar de vraag, als ze de beste wagen hebben, hoe ze het gaan aanpakken dit jaar tussen Norris en Piastri.
Daarachter is het maar koffiedik kijken. RBR zal hoogstwaarschijnlijk niet snel uit de startblokken vliegen. Maar kunnen mss wel snel bijbenen.
Achter de McLarens gaat het vermoedelijk tussen Verstappen/Leclerc en mss zelfs Hamilton gaan denk ik

De F1 pro is veranderd van 6 naar 1 scherm. 6 schermen tegelijk is vanaf nu enkel voor het premium abonnement . Het premium abonnement komt ook met 4k UHD streaming.

Belgische prijs voor premium is 100 euro, pro is 75 euro.
Sommige kunnen de nieuwe abonnementen al zien/bestellen sinds deze avond.

Let wel op want de 4k uhd stream werkt niet op alle platformen!!!!!!!

Telenet zend toch nog uit hoop ik?

Voor de oefensessies kijk ik toch nemeer dus mss skip ik f1tv wel.

Vind de omkadering bij play sports eigenlijk best goed met Dennis en Sam Dejonghe. De Wauters en Gert pakke we er ma bij 😂

Volgens Reddit werkt het ook op Google Chrome in de browser.
Ik gebruik wel altijd de app via iPhone en stream deze. Ik neem aan dat het dan ook met 4k is?

Veel voorbeschouwingen heb ik nog niet gezien of gelezen tot nu toe.
Er is heel veel optimisme rond Norris & McLaren, begrijpelijk gezien het verloop van 2024 en de eerste signalen uit de wintertesten.
Maar Norris zal toch uit een ander vaatje qua consistentie moeten gaan tappen dan.

De F1 pro is veranderd van 6 naar 1 scherm. 6 schermen tegelijk is vanaf nu enkel voor het premium abonnement . Het premium abonnement komt ook met 4k UHD streaming.

Belgische prijs voor premium is 100 euro, pro is 75 euro.
Sommige kunnen de nieuwe abonnementen al zien/bestellen sinds deze avond.

Let wel op want de 4k uhd stream werkt niet op alle platformen!!!!!!!
Dat eerste stuk is niet waar. F1 Pro was het mogelijk om 6 devices te registreren, maar volgens hun regels was het maar mogelijk om 1 scherm tegelijk de live stream te kijken. Maar dat blokkeerden ze in praktijk niet. Dus de regels zijn niet veranderd, maar ze gaan het nu wellicht blokkeren.

Anyway. 100 EUR vind ik nog Ok, das nog maar 5 EUR per race. En er zijn landen waar het veel duurder is.

Beelden van Adrian Newey's eerste dag bij Aston Martin gelekt...

1000013868.jpg

De fantasy komt er ook weer aan. De BG league zal ook weer present zijn neem ik aan?
Als je wat prono talent hebt, altijd welkom. Ik zit aan de 5de of 6de overwinning op rij in de BG league. Ander en beter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan