marcel
Well-known member
pff, Williams dominantie verpest de sport.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat dan ideaal om alles te vervangen buiten de limieten van het seizoen om, alle grid penalties te ontvangen en dan de eerste ronde al te pitten om vervolgens te knallen in clean air tot ge uw banden moet vervangen en dan pitstop 2 te doen?Tis nog vroeg maar de experts gaan er van uit dat het idd wel eens Ferrari zou kunnen worden. Dat het in ieder geval gaat tussen Ferrari en McLaren. Ik voorspel dat het sws niet van RBR en Mercedes gaat komen en dat RBR nu wel eens echt wat gaat tegenvallen, ook Max.
Officieel bevestigd: Monaco wordt een verplichte 2-stopper. Reden: om de race spectulairder te maken.
Diepe, diepe zucht.......

Dat lijkt me inderdaad iets wat ik in motorsport manager zou doen... (en ik vermoed dat het nog echt werkt ook hier)Is dat dan ideaal om alles te vervangen buiten de limieten van het seizoen om, alle grid penalties te ontvangen en dan de eerste ronde al te pitten om vervolgens te knallen in clean air tot ge uw banden moet vervangen en dan pitstop 2 te doen?![]()
Er zijn landen waar het 180 euro kostFucking geldwolven... En nog niet eens een LG tv app voorzien...

Let wel op want de 4k uhd stream werkt niet op alle platformen!!!!!!!
Dat eerste stuk is niet waar. F1 Pro was het mogelijk om 6 devices te registreren, maar volgens hun regels was het maar mogelijk om 1 scherm tegelijk de live stream te kijken. Maar dat blokkeerden ze in praktijk niet. Dus de regels zijn niet veranderd, maar ze gaan het nu wellicht blokkeren.De F1 pro is veranderd van 6 naar 1 scherm. 6 schermen tegelijk is vanaf nu enkel voor het premium abonnement . Het premium abonnement komt ook met 4k UHD streaming.
Belgische prijs voor premium is 100 euro, pro is 75 euro.
Sommige kunnen de nieuwe abonnementen al zien/bestellen sinds deze avond.
Let wel op want de 4k uhd stream werkt niet op alle platformen!!!!!!!
Ik denk het niet eigenlijk. iOS staat als niet compatibel voor 4K.Volgens Reddit werkt het ook op Google Chrome in de browser.
Ik gebruik wel altijd de app via iPhone en stream deze. Ik neem aan dat het dan ook met 4k is?
Je bedoelt aflevering 2?Eerste aflevering van DTS is al goud.
Toont gelijk het mentale verschil tussen Max en Lando.