Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is er. Ik weet niet wie het vorig jaar deed? Anders maak ik een league aan tegen het weekend
De fantasy komt er ook weer aan. De BG league zal ook weer present zijn neem ik aan?
Als je wat prono talent hebt, altijd welkom. Ik zit aan de 5de of 6de overwinning op rij in de BG league. Ander en beter!

Ik denk dat jij dat vorig jaar gedaan hebt?Het is er. Ik weet niet wie het vorig jaar deed? Anders maak ik een league aan tegen het weekend![]()
maar Mclaren lijkt net iets beter uit de pre-season testen te zijn gekomen (voor zover dat representatief is). En als Mclaren uitloopt in het eerste derde van het seizoen weet ik niet of Red Bull nog een inhaalslag gaat proberen of toch maar alles op de 2026 auto gaat focussen.

Ik dacht ik doe eens zot en stem op Hamilton.
Zo zot is het precies niet![]()
Ik vind het zot dat meer mensen stemmen op Hamilton dan op Leclerc.
Ik verwacht persoonlijk wel dat Leclerc in kwali's en races toch relatief overtuigend Hamilton verslaat.
Net even nagekeken, ge hebt op 1 februari 2025 om 11u09 gestemdIk heb alleszins nog niet gestemd want ik kan ook geen stem veranderen.

In de kwali's verwacht ik dat Leclerc sneller is, maar ik vind Hamilton wel één van de sterkste (zo niet de sterkste) rijder in de race. Die kan precies vaak op zijn kousevoeten van een slechte startpositie naar een podiumplaats rijden. Ik weet niet hoe vaak die vorig jaar door Russell voorgegaan is in de kwalificaties (ik vermoed dat Russell 2/3 à 3/4 van die duels won), en als ge dan ziet dat ie in 't kampioenschap eigenlijk maar vlak achter Russell zat heeft ie toch veel van dat kleine snelheidsverschil weggeraced.Ik vind het zot dat meer mensen stemmen op Hamilton dan op Leclerc.
Ik verwacht persoonlijk wel dat Leclerc in kwali's en races toch relatief overtuigend Hamilton verslaat.
In de kwali's verwacht ik dat Leclerc sneller is, maar ik vind Hamilton wel één van de sterkste (zo niet de sterkste) rijder in de race. Die kan precies vaak op zijn kousevoeten van een slechte startpositie naar een podiumplaats rijden. Ik weet niet hoe vaak die vorig jaar door Russell voorgegaan is in de kwalificaties (ik vermoed dat Russell 2/3 à 3/4 van die duels won), en als ge dan ziet dat ie in 't kampioenschap eigenlijk maar vlak achter Russell zat heeft ie toch veel van dat kleine snelheidsverschil weggeraced.
Ik verwacht Leclerc nu ook wel voor Hamilton, maar ik denk dat het verschil wel klein kan zijn. Leclerc mag dan wel al jaren bij Ferrari zitten, Hamilton is en blijft een 7-voudig wereldkampioen. En Hamilton lijkt ook gemotiveerd, wat ik in 2024 precies wat miste bij hem.
Het is er. Ik weet niet wie het vorig jaar deed? Anders maak ik een league aan tegen het weekend![]()
Ik denk dat jij dat vorig jaar gedaan hebt?
Op reddit zie je veel screens;Vandaag eindelijk het nieuwe seizoen!
Ik heb vanmorgen een stuk FP2 meegenomen live via de F1TV app op mijn AppleTV.
Die nieuwe multiview functie is wel nice. Je kan
* 2 schermen Picture in Picture
* 2/3/4 schermen waarbij 1 hoofdscherm 2/3 links en rechts 1/2/3 EXTRA schermen int klein onder elkaar op 1/3
* Raster van even grote 4 schermen
* De Taal is nu niet meer afhankelijk van de view. Je kan elke view switchen en kiezen tussen F1TV, internationaal engels, de andere talen, trackfx of een onboard cam audio.