FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
- Oscar ! Wat een geweldige rijder en kerel is da toch, man ! Blijft zichzelf, is grappig maar ook wel een hele koele kikker mét serieus wat ballen
- Nice om Leclerc toch nog op P3 te zien (Bahrein ligt em wel goed)
- Ijzersterke qualy van Gasly, maar ook wel van Sainz
- RBR ziet er legit slecht uit, dus het klopt uiteindelijk toch wel effectief (ik ging er van uit dat de 'miraculeuze verrijzenis: deel 19730682 ging zijn)
- Hamilton zijn qualy pace is nog altijd een drama en het wordt tijd dat ie het eens laat zien waarom de wissel met Sainz gerechtvaardigd zou moeten zijn
- Norris echt geen WK-materiaal (of toch zeker niet genoeg).... Max staat P7 en hij heeft de kans om te kunnen profiteren van de situatie en voor zoveelste keer laat ie het weer liggen...

- Hamilton zijn qualy pace is nog altijd een drama en het wordt tijd dat ie het eens laat zien waarom de wissel met Sainz gerechtvaardigd zou moeten zijn
Gerechtvaardigd voor Ferrari omdat hij commercieel 10x interessanter is dan Sainz.
Zeker in de US wat de grootste markt is voor Ferrari.
Meer moet je er niet achter zoeken volgens mij.

Tsunoda toch in Q3 geraakt met de Red Bull, dat is al iets. Lawson was opnieuw slecht. Ik zie die het seizoen niet uit doen bij Racing Bulls.
Gasly was super, Doohan deed het ook niet slecht, viel maar net buiten de top 10.
Hamilton lijkt toch echt meer en meer "done". In de Mercedes ging het niet, in de Ferrari duidelijk ook niet. Er zal hier en daar nog wel een uitschieter zijn, maar ik zie 'm nooit nog een 8e titel winnen, zelfs niet met een dominante wagen.
Sainz komt eindelijk boven drijven. Hopelijk kan hij het in de race ook tonen.

Lawson had een drs probleem volgens hemzelf

Lewis niet goed nee. Maar heeft wel al gewonnen dit seizoen.

Als ik het mij goed herinner is dat niet de eerste keer. Vorig seizoen bewoog hij ook eens vlak voor de start. Toen is hij denk ik niet bestraft geweest.

eigenlijk wel opvallend dat dit nog maar de eerste keer is dat Mclaren hier wint. Bahrain staat al sinds 2004 op de kalender, dus nog vóór het team in de achtergrond verdween. Hamilton heeft zelfs nog een titel met Mclaren gehaald. dus zelfs in die periode dat Mclaren een topteam nog was, nog nooit hier gewonnen.

Piastri en Russel top, zelfs Leclerc.

Norris maakt toch bijna elke race wel fouten.
RB en Max in gevecht met Alpine en Haas …

Amai RB..... Ik hoop voor hun dat dit een off weekend was. Anderzijds hoop ik dat RB blijft sukkelen zodat Max daar vertrekt. Zo kunnen we zien wat RB nog gaat zijn zonder Max en ik wil ook eens weten hoe Max omgaat met blijvende struggles daar.

Max die moet battlen met Alpine en Haas:baard:

Raymond Vermeulen heeft blijkbaar serieus zijn bakkes opgedaan na de race.
Het begint ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan