The Magical Taz
Well-known member
En Doohan ligt eruit voor de volgende 5 races…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spoiler kan in principe niet he. Ik dacht dat je voor de Nordschleife race permit voor 24h minstens 2 races in NLS gereden moest hebben waarvan 1 in het donker. Het zou natuurlijk altijd kunnen dat hem met zijn staat van dienst een speciale toelating krijgt. En ik denk niet dat RB er mee zou akkoord gaan, contracten zullen hen dat wel verbieden.ene Franz Hermann heeft vandaag een Ferrari 296 getest voor het team van Verstappen.
en 't was blijkbaar een grote fan, want hij had ook het racesuit en de helm van Verstappen aan.
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/1kipfz9/more_footage_of_franz_hermann_driving_the_296_gt3
sommige kwatongen zouden zelfs zeggen dat Franz Hermann niet meer dan een schuilnam was
Nurburgring 24 is 21-22 juni. geen F1 dan.
Ik denk dat ze bij RB op hunne kop mogen gaan staan als Max zegt: "ik doe toch mee".En ik denk niet dat RB er mee zou akkoord gaan, contracten zullen hen dat wel verbieden.
Ik geraak niet over het feit dat iemand die mij vader zou kunnen zijn plots F1 piloot wordt.
Volgens de tekst was hij F1 piloot en vragen ze hem na zijn pensioen om terug te komen, dus niet echt plots.Ik geraak niet over het feit dat iemand die mij vader zou kunnen zijn plots F1 piloot wordt.
Blijft natuurlijk complete onzin zo een plot.Volgens de tekst was hij F1 piloot en vragen ze hem na zijn pensioen om terug te komen, dus niet echt plots.
Dit inderdaad wel.Ik ga 'm sowieso wel eens bekijken als hij ergens te streamen valt over een half jaar ofzo, want ik ben vooral benieuwd naar die on-track shots en de cameos van de echte F1 gasten.
Maar ik ga er niet voor naar de cinema gaan.
Blijft natuurlijk complete onzin zo een plot.
Dat komt overeen dat Jean Alesi plots terug aan de start zou staan.
Niet veel interesse om te gaan kijken met zo een plot.
. Castroneves is 50 geworden.
. Zeker zogenaamd na een "zwaar ongeval".
. Dat lijkt mij zo'n lege film met flauw plot maar waarschijnlijk met knap filmwerk. Ik heb serieus mijn twijfels dat dit zelfs een beetje in de buurt kan komen van Rush op vlak van kwaliteit.
Ik ga 'm sowieso wel eens bekijken als hij ergens te streamen valt over een half jaar ofzo, want ik ben vooral benieuwd naar die on-track shots en de cameos van de echte F1 gasten.
Maar ik ga er niet voor naar de cinema gaan.
Dit inderdaad wel.
Als die ergens 'gratis' online komt op bv Netflix wat ik toch al heb ga ik die wel bekijken.

nochtans een standaard-plot in autosport-fictie.Het plot dat een oude rijder mentor is van een jonge rijder door copiloot te zijn, is wel bizar. Zeker zogenaamd na een "zwaar ongeval".
Ja, idd. Iets als een hedendaagse(re) Rush zou wel goed zijn. Een dramatisering van Crashgate zou ik wel tof vinden, of een verhaal van een rookie die in de sport z'n plaats probeert te vinden tussen de ervaren piloten. Ik denk wel dat er doorheen de jaren genoeg gebeurd is in de F1 om een cool verhaal rond te breien, als je al ziet wat voor drama-pieces ze in DTS altijd kunnen steken terwijl IRL drie keer niets is gebeurd...Als ze een film maken over F1, zou ik liever dat ze zich meer baseren op van echte scenario's zoals Spygate, Flavio/Piquet of een comedy waar een Italiaans team ieder week iets blundert![]()
Gisteren op YT de trailer gezien passeren. Verhaal doet mij met enkele raakpunten denken aan de Story mode uit F1 21(?). Wil het wel zien om de beelden te zien en het inmengen van de filmwagens tussen de "echte". Maar zal ook niet meteen ervoor naar de cinema gaan.
Voor zover ik het had begrepen is hij in de film ook 61 jaar?Goh, stel dat hij doorgaat voor 48 jarige. (F1-racer die noodgedwongen in de jaren '90 moest stoppen door zwaar ongeval.)
Ondertussen ongeveer zeker van dat hij in de film ook 60 jaar is.Voor zover ik het had begrepen is hij in de film ook 61 jaar?
En het gaat dan inderdaad ook nog eens over iemand die enkel een talent was, en nooit echt grootse dingen heeft gedaan.
Niet dat een 7-voudig wereldkampioen ofzo terug wordt gehaald. Maakt het nog wat vreemder.
Ondertussen ongeveer zeker van dat hij in de film ook 60 jaar is.
Aangezien hij in de jaren 90 gestopt is volgens het plot...
Om op mijn voorbeeld terug te komen, Alesi reed van 1989 tot 2001 en is 60 jaar.
Dus Brad Pitt kan niet ineens 40 ofzo zijn, als hij in de jaren 90 gestopt is...