FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Da’s disproportioneel hoeveel gelul die heeft met SC & VSC, daar moet je toch niet verbaasd over doen. Abu Dhabi 21 om maar snel 1 voorbeeld te geven.

Edit: haha moet geluk zijn.

Ja een voorbeeld van 3.5 jaar geleden. :unsure:

Zonder de VSC had Max vandaag ook gewoon gewonnen e. McLaren gooit het gewoon weg voor Piastri met die pitstop.

Dan zwijgen ze natuurlijk :rofl:
Ach man, je kan toch niet ontkennen dat Verstappen al meermaals geluk heeft gehad met racesituaties. Hij dwingt dit sowieso ook deels af door al in de beste positie te zitten.
Dit was gewoon het voorbeeld van de perfecte VSC voor hem, die kon echt niet beter vallen, Norris net gepit. Maar hij heeft er wel zelf voor gezorgd om op P1 rond te rijden.

Norris hangt uiteraard al aan de radio.
Maar het is wel logisch nu hij de betere kans heeft.

Ach man, je kan toch niet ontkennen dat Verstappen al meermaals geluk heeft gehad met racesituaties. Hij dwingt dit sowieso ook deels af door al in de beste positie te zitten.
Dit was gewoon het voorbeeld van de perfecte VSC voor hem, die kon echt niet beter vallen, Norris net gepit. Maar hij heeft er wel zelf voor gezorgd om op P1 rond te rijden.
En ook al meermaals ongeluk. Ik snap uw punt niet. Max had hier altijd gewonnen als er geen (V)SC was.
Ge doet juist alsof die enkel gaat winnen door die perfect getimede VSC.

En ook al meermaals ongeluk. Ik snap uw punt niet. Max had hier altijd gewonnen als er geen (V)SC was.
Ge doet juist alsof die enkel gaat winnen door die perfect getimede VSC.
Dat zeg ik toch niet, ik zei gewoon dat die weeral geluk heeft. De balans geluk-ongeluk hangt toch eerder door naar geluk, maar deels zelf afgedwongen zoals ik hierboven aangeef.

Nog een ronde langer en Hamilton had P3 gepakt, goede race van hem, hopelijk op
dit elan verder.

Net als je denkt dat alles voorbij is staat Max en Red Bull weer op. Knappe race hoor, jammer dat er maar 1 rijder dikke punten scoort.

Piastri niet de beste race gereden, opvallend ook hoeveel slijtage zijn harde banden hadden...

Nu naar Monaco, pole sitter wint!

Tis nooit echt voorbij geweest voor RB... Dat er mensen zijn die dat zogezegde 'heldenverhaal' blijven geloven. Ja, de RB21 heeft een small window maar als die daar in geraakt en in de handen van Max is dat gewoon een zeer goeie wagen... En voor Imola hadden ze redelijk wat updates mee, die blijken ook te werken.

Moet zeker gezegd: zeer sterke race van Hamilton en Leclerc, zeker na het debacle van gisteren. Hadden ze toch wel nodig, en vooral Hamilton. Williams ook weer dikke punten gepakt.

Dat zeg ik toch niet, ik zei gewoon dat die weeral geluk heeft. De balans geluk-ongeluk hangt toch eerder door naar geluk, maar deels zelf afgedwongen zoals ik hierboven aangeef.

Zet de oogklepkes maar af. Vorige race in de sprintrace unsafe release + Safety car waardoor em buiten de punten valt. VSC tijdens de hoofdrace op zondag.

in 2021 trouwens ook veel pech gekend. Silverstone, Baku, hongarije..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan