nokeyboard
Well-known member
Weer?Das toch ongelooflijk hoeveel geluk Verstappen weer heeft met de VSC.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer?Das toch ongelooflijk hoeveel geluk Verstappen weer heeft met de VSC.
Daarvoor is Piastri te snel vrees ik.Ideaal voor Albon ook. Williams op het podium vandaag?![]()

Dan zwijgen ze natuurlijk't Geluk is al gekeerd voor Max![]()

Waarschijnlijk zoals Leclerc geen nieuwe set beschikbaar.Waarom komt Piastri nu niet binnen?
Ach man, je kan toch niet ontkennen dat Verstappen al meermaals geluk heeft gehad met racesituaties. Hij dwingt dit sowieso ook deels af door al in de beste positie te zitten.Dan zwijgen ze natuurlijk![]()
En ook al meermaals ongeluk. Ik snap uw punt niet. Max had hier altijd gewonnen als er geen (V)SC was.Ach man, je kan toch niet ontkennen dat Verstappen al meermaals geluk heeft gehad met racesituaties. Hij dwingt dit sowieso ook deels af door al in de beste positie te zitten.
Dit was gewoon het voorbeeld van de perfecte VSC voor hem, die kon echt niet beter vallen, Norris net gepit. Maar hij heeft er wel zelf voor gezorgd om op P1 rond te rijden.

Dat zeg ik toch niet, ik zei gewoon dat die weeral geluk heeft. De balans geluk-ongeluk hangt toch eerder door naar geluk, maar deels zelf afgedwongen zoals ik hierboven aangeef.En ook al meermaals ongeluk. Ik snap uw punt niet. Max had hier altijd gewonnen als er geen (V)SC was.
Ge doet juist alsof die enkel gaat winnen door die perfect getimede VSC.
Dat zeg ik toch niet, ik zei gewoon dat die weeral geluk heeft. De balans geluk-ongeluk hangt toch eerder door naar geluk, maar deels zelf afgedwongen zoals ik hierboven aangeef.