DéWé Active member 6 juli 2025 #1.181 Zou mooi zijn voor Hulkenberg, maar zoals het er voor staat lijkt me dat Hamilton hem nog wel inhaalt.
Zou mooi zijn voor Hulkenberg, maar zoals het er voor staat lijkt me dat Hamilton hem nog wel inhaalt.
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 6 juli 2025 #1.182 Hamilton is wel on a roll idd, dat wordt moeilijk voor Hulkenberg. 't Zijn nog heel wat laps.
Neef Jo Well-known member 6 juli 2025 #1.183 Eerste keer dat ik hoop dat Hamilton het podium niet haalt, gun het Hulkenberg van harte, maar gaat heel moeilijk worden.
Eerste keer dat ik hoop dat Hamilton het podium niet haalt, gun het Hulkenberg van harte, maar gaat heel moeilijk worden.
DéWé Active member 6 juli 2025 #1.184 Heeft Tsunoda schade? Die rijdt achteraan 1 seconde trager dan de 2e traagste wagen en 4 seconden trager dan Piastri.
Heeft Tsunoda schade? Die rijdt achteraan 1 seconde trager dan de 2e traagste wagen en 4 seconden trager dan Piastri.
Tanuki_ Crew Member 6 juli 2025 #1.185 Ik heb zo tegenstrijdige gevoelens voor Hamilton vs Hulk Enige manier is als een McLaren eruit schuift maar dat wil ik ook niet
Ik heb zo tegenstrijdige gevoelens voor Hamilton vs Hulk Enige manier is als een McLaren eruit schuift maar dat wil ik ook niet
DéWé Active member 6 juli 2025 #1.190 sniper80 zei: Hulkenberg gaat gewoon P3 pakken? Klik om te vergroten... Battle in de voorlaatste of laatste ronde denk ik Edit: gap lijkt weer toe te nemen, hoe mooi zou dit zijn voor Hulkenberg
sniper80 zei: Hulkenberg gaat gewoon P3 pakken? Klik om te vergroten... Battle in de voorlaatste of laatste ronde denk ik Edit: gap lijkt weer toe te nemen, hoe mooi zou dit zijn voor Hulkenberg
sniper80 Well-known member 6 juli 2025 #1.191 Hulkenberg staat op mediums en houdt het gat met Hamilton op softs?
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 6 juli 2025 #1.195 Fryto zei: Vraag me af of Hamilton expres wat inhoudt Klik om te vergroten... Ik denk niet dat Hamilton een podium in de UK met Ferrari bewust zou opgeven
Fryto zei: Vraag me af of Hamilton expres wat inhoudt Klik om te vergroten... Ik denk niet dat Hamilton een podium in de UK met Ferrari bewust zou opgeven
DéWé Active member 6 juli 2025 #1.196 Mooi! Eerste keer in lang dat ik uitkijk om een podiumviering te zien
Fryto Active member 6 juli 2025 #1.198 vloet zei: Ik denk niet dat Hamilton een podium in de UK met Ferrari bewust zou opgeven Klik om te vergroten... Da’s ook waar
vloet zei: Ik denk niet dat Hamilton een podium in de UK met Ferrari bewust zou opgeven Klik om te vergroten... Da’s ook waar
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 6 juli 2025 #1.199 Wie had dat ooit gedacht, met die sauber. Misschien wel de minste wagen in z'n carrière. Al was de Renault ook wel crap.
Wie had dat ooit gedacht, met die sauber. Misschien wel de minste wagen in z'n carrière. Al was de Renault ook wel crap.