Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Williams nu ook wel een aantal keer pech gehad. Maar Sauber inderdaad wel een mooie evolutie sinds de recente upgrades.Laten de laatste tijd toch mooiere dingen zien dan bijvoorbeeld Williams. Zou Sainz al spijt hebben dat hij niet op de Audi-trein is gesprongen?
Dit dus eigenlijk he. Schumacher was daarvoor uit het kampioenschap geschrapt. Max heeft 2 weken vragen moeten beantwoorden over hoe close hij bij een ban was.Straf van Max maar races terug was véél te licht.
Zeldzame grote fout van Max gezien ook, en da voor de rainmaster. Zegt misschien veel over hoe lastig de omstandigheden waren maar die gelden voor alle rijders dus geen excuus.
Ik vind het eerlijk gezegd verdacht dat Verstappen zo weinig gefrustreerd is. Veel geklaag over de auto dat wel maar de incidenten van de afgelopen weken met Antonelli en nu Piastri waren vrij relaxed. Daar broeit toch iets? Die is einde van het seizoen weg, volgens mij is de deal al rondCombo van frustratie (na de remactie van Piastri) en low downforce afstelling?

Op Silverstone heb je gewoon vleugel nodig.
Ik heb het altijd wel jammer gevonden dat die nooit is opgepikt geweest door een topteam. Was zeker zo goed als zijn teamgenoten (Sainz, Ricciardo, Perez) destijds. Vooral Force India tijdperk weet ik nog goed naast Perez. Die waren allebei toen super.Sainz heeft de verkeerde keuze gemaakt, ik had altijd voor een fabrieksteam gekozen.

ja, ik had nu ook niet de indruk dat die daar enorm gefrustreerd over was. beetje verschoten, dat wel, maar om daar nu een bocht verder door te gaan spinnen? nah.Ik vind het eerlijk gezegd verdacht dat Verstappen zo weinig gefrustreerd is. Veel geklaag over de auto dat wel maar de incidenten van de afgelopen weken met Antonelli en nu Piastri waren vrij relaxed. Daar broeit toch iets? Die is einde van het seizoen weg, volgens mij is de deal al rond
.
ja, ik had nu ook niet de indruk dat die daar enorm gefrustreerd over was. beetje verschoten, dat wel, maar om daar nu een bocht verder door te gaan spinnen? nah.
Lijkt me eerder dat Williams een totaal verkeerde keuze maakte met Sainz. Junior kost bergen geld maar wordt steevast door zijn team mate geklopt.Sainz heeft de verkeerde keuze gemaakt, ik had altijd voor een fabrieksteam gekozen.
Ik ben benieuwd wat de oorzaak isDag Horner !