Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet vergeten dat Newey daar ook al zit eh ;-) zou me niet eens n rare move lijken tbh.Stel je voor, zowel Max als Horner naar Aston![]()
lijkt mij wel een moeilijke keuze voor Max:
- trouw blijven aan Red Bull, die iets zot hebben gedaan als Horner buiten te zetten als teken van "als de keuze tussen Verstappen en Horner is, wel..."
- naar Mercedes gaan, waar ze bewezen hebben dat ze een goed team en wagen kunnen opzetten, en waar het project 2026 naar verluid al heel goed zit
- naar Aston Martin, waar ze wel met Newey een goeie wagen gaan bouwen, en ook wel budget hebben (maar je wel met de Stroll-clan zit)
.Zoals ik zijn bericht interpreteer, is de persconferentie van Red Bull uit?Waarom anders?
Om max, of rond Redbull? ivm Horner etc.Blijkbaar zou er volgens Nelson Valkenburg (van Viaplay) een groot persmoment zijn omtrent Max op Spa. Lijkt mij niet dat ze een persconferentie gaan geven om te zeggen dat ie van team gaat wisselen.
Het zou om een aankondiging gaan (was ik nog vergeten te vermelden)Om max, of rond Redbull? ivm Horner etc.
Ik kijk altijd uit naar Spa, maar dat valt dikwijls tegen, onder andere ook door het lage aantal rondes. Er zijn er maar 44, bij een safetycar ben je al gemakkelijk 5 ronden kwijt, zo blijft er niet veel meer over.

Als je de hoop wegneemt, wat blijft er dan nog over? Naïef, ik weet het.how jong, gij verwacht dat er zondag effectief een race is, met de regen die ze geven![]()