FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mclaren heeft 1 slecht weekend, en ineens is Verstappen blijkbaar weer favoriet om de titel te winnen, precies.
Begrijpend lezen is soms moeilijk. Je moet de posts lezen met enig cynisme + het is tevens doodnormaal dat men supportert voor de underdog. ;)

Er is geen enkele BG'er (ook ik niet) die effectief gelooft dat Verstappen nog xx maar ja het is gewoon plezant dat 'steekje' te geven.

P3 geworden met vaak wat last van het verkeer is nog steeds zeer knap tijdens zijn debut. Ik ben benieuwd naar de race. (Begint om 12u)

Skysports heeft ook een stream.

NLS stream Engels:

Die streamen zelf altijd alle races. Dus ik vind dat die nu ook de centen van meer viewers mogen vangen ipv degene die nu enkel streamen omdat Max mee doet.

Overigens goede commentaar.

Verstappen toch wel weer aan het bewijzen wat voor natuurtalent hij is. Halfweg al een minuut voorsprong.
Als GT7 speler die de Nordschleife al talloze keren gereden heeft, zijn die aerial shots wel mooi en interessant om te zien.

Ik had een gokje moeten wagen. Wie wint de wedstrijd? Ne zekere Verstappen (met z'n ploeggenoot). Verstappen wie? Ah den "Noob" :tongue:

Die wint gewoon zijn eerste race op de Nordschleife met gelijke wapens.... ongelooflijk toch, wat een talent. Ik hoop dat hij het ook nog eens overdoet als de heel grote kanonnen mee doen in de NLS / VLN.

Max leek op het podium zijn fles bubbels niet open te krijgen, hilarisch 🙃

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat hij het ook nog eens overdoet als de heel grote kanonnen mee doen in de NLS / VLN
Stonden vandaag aan de start:

Joel Sturm, FIA World Endurance LMGT3 Champion
Bastian Buus: LMP2 kampioen European Le Mans Series en Porsche Supercup kampioen

Die Frank Stippler (2de) is meervoudig winnaar van de 24h.

En Lulham is de huidige leider van het GT World Challenge Europe kampioenschap. En Max deed voor hem ook niet onder...

Dus daar stonden wel wat kanonnen aan de start. Er ontbraken er ook veel, maar dit waren niet Janneke en Mieke.

Stonden vandaag aan de start:

Joel Sturm, FIA World Endurance LMGT3 Champion
Bastian Buus: LMP2 kampioen European Le Mans Series en Porsche Supercup kampioen

Die Frank Stippler (2de) is meervoudig winnaar van de 24h.

En Lulham is de huidige leider van het GT World Challenge Europe kampioenschap. En Max deed voor hem ook niet onder...

Dus daar stonden wel wat kanonnen aan de start. Er ontbraken er ook veel, maar dit waren niet Janneke en Mieke.
tbf, ik denk dat we niets anders hadden moeten verwachten.

allez, het bewijst maar weer eens wat een goeie racer Verstappen is, maar het is ook niet meer dan dat: bewijs van wat we al wisten. een bevestiging, geen verrassing.

Goeie racer is wel een understatement.

Persoonlijk denk ik dat we getuige zijn van de allerbeste ooit. Dus enjoy de show zou ik zeggen 😅

Eigenlijk is dit nog wel een leuk F1 seizoen aan het worden. Het is eigenlijk ook interessant omdat Verstappen niet in de beste wagen zit -.-

Alex Dunne per direct geen McLaren Junior meer.
Wat een verrassing is, want talent en resultaten genoeg (is in theorie nog in de running voor de titel)
en ook geen moeilijk gedrag dat tot een direct ontslag zou kunnen leiden.

de geruchten gaan dan ook dan hij één van de RB zitjes zou kunnen vullen, volgend seizoen.

Hier ben ik nog eens met dezelfde vraag. Maar nu ga ik er echt werk van maken. Aangezien mijn vader weer een jaartje ouder wordt. Voor samen met hem te gaan.
Voor spa francorchamps F1 wat kunnen jullie mij aanraden? Prijskaartje maakt niet zoveel meer uit. Wel enkel zondag eingelijk.
Silver 5 zou dat de moeite zijn? Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan