Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat je dingen door elkaar haalt.De regels moeten vooral voor iedereen gelijk zijn, dat is momenteel niet.
Hoezo ook mag McLaren die voorvleugel van Norris eraan laten met die losse flap?

Laatste 3 races gemist?Voor een rijder is het zeer belangrijk dat je 100% steun hebt van het team, gewoon omdat F1 ook een serieus mentaal spel is.
Maar bij Mclaren hebde altijd het gevoel dat ze Norris als favorietje hebben.
Het zou me niet verbazen dat Piastri mindere races gaat hebben als zijn vertrouwen een deuk krijgt.

Laatste 3 races gemist?![]()
Volgens mij heeft Norris Piastri ook al terug moeten voorlaten.Maar bij Mclaren hebde altijd het gevoel dat ze Norris als favorietje hebben.
Als ik zie hoe kinderachtig hij zich gisteren heeft gedragen is er compleet niks meer onder controle.Alles onder controle vr Piastri momenteel.
De teamradio verbreken is nog niks in vergelijking met hetgeen het team doetAls ik zie hoe kinderachtig hij zich gisteren heeft gedragen is er compleet niks meer onder controle.
Team radio verbreken terwijl uw team absoluut niks fout heeft gedaan... Alles compleet onder controle ja.
Piastri stond niet mee op het podium voor hun Construction title te vieren? oofDe teamradio verbreken is nog niks in vergelijking met hetgeen het team doet
![]()
JYp-KAZbp2p-IEQTkbx-Goz-YWz-A hosted at ImgBB
Afbeelding JYp-KAZbp2p-IEQTkbx-Goz-YWz-A gehost op ImgBBibb.co
![]()